کد خبر : 1860277 | 29 آذر 1401 ساعت 11:18 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

تلالوی جام در نیمه شب بوئنوس آیرس

کاروان تیم ملی فوتبال آرژانتین در میان استقبال باشکوه و تاریخی مردم بوئنوس آیرس وارد آرژانتین شدند.

تلالوی جام در نیمه شب بوئنوس آیرس

به گزارش "ورزش سه" اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین، قهرمان جام جهانی 2022 قطر، در میان استقبال قابل پیش‌بینی دوستداران فوتبال وارد بوئنوس آیرس شدند.

سومین قهرمانی تاریخ آلبی‌سلسته در جام‌های جهانی آن قدر برای مردم آرژانتین حائز اهمیت بود که آنها ساعت‌ها پیش از برگزاری دیدار فینال در میدان‌های اصلی پایتخت تجمع کرده بودند تا تقابل برابر فرانسه را در فضایی شگفت‌انگیز تجربه کنند.

1783225

از همین رو، قابل انتظار بود که استقبال از تیم قهرمان جام که بعد از 36 سال بار دیگر عنوان قهرمان جهان را پشت نام آرژانتین می‌اندازد، تا چه اندازه چشم‌گیر خواهد بود.

استقبالی تاریخی که از فرودگاه بوئنوس آیرس تا مسیر‌های در نظر گرفته در داخل شهر با حضور ویژه طرفداران فوتبال و دوستداران تیم ملی آرژانتین همراه بود، با پیاده‌شدن کینگ لئو از هواپیما با جام قهرمانی رسما شروع شد.

1783231

نابغه تیم ملی آرژانتین و برترین بازیکن جام جهانی قطر، حالا نه‌تنها با جام قهرمانی خودش را در تاریخ این کشور جاودانه‌تر کرد، بلکه آرزوی میلیون‌ها عاشق فوتبال در آرژانتین که بعد از مارادونا هرگز قهرمانی در تراز رساندن البی‌سلسته به سکوی قهرمانی جهان را به خود ندیده بودند هم برآورده کرد.

ستاره‌های سفیدوآبی‌ها بعد از حضور در فرودگاه، با اتوبوس مخصوص به سمت شهر به حرکت درآمدند تا هوادارانی که در ساعات بامدادی به وقت آرژانتین برای استقبال از آنها در خیابان‌ها صف بسته‌اند را بیش از این منتظر نگذارند.

1783226

اتوبوسی منقش به تصاویر بازیکنان تیم ملی آرژانتین، کاپ قهرمانی جام جهانی، عبارت قهرمان جهان و البته بدون سقف تعبیه شده تا بازیکنان تیم ملی آرژانتین راحت‌تر در آن به جشن و پایکوبی پرداخته و به ابراز احساسات دوستدارانشان پاسخ دهند.

دیدگاه‌ها