کد خبر : 1860282 | 29 آذر 1401 ساعت 11:33 | 21.8K بازدید | 10 دیدگاه

جام و جام‌دار، آغاز دوران لذت مسی از فوتبال!

لیونل مسی حالا که دیگر همه آنچه در دوران فوتبال می‌خواست به دست آورده، بیشتر از قبل از تخصص خود لذت می‌برد.

جام و جام‌دار، آغاز دوران لذت مسی از فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، از لحظه پایان فینال جام جهانی که با قهرمانی آرژانتین همراه بود، همه‌جا حرف از یک اَبَر ستاره است: لیونل مسی. فاتح بزرگ بیست‌ و دومین جام جهانی حالا بعد از کسب این افتخار بزرگ و تکمیل کلکسیون ورزشی خود، از تصمیم خداحافظی‌اش برگشته و گفته که دوست دارد از این پس به عنوان قهرمان با پیراهن آرژانتین به زندگی ورزشی‌اش ادامه بدهد.

مسی حالا که جام قهرمانی دنیا را به خانه برده و با آن هنگام خروج از هواپیمای اعضای آرژانتین عکس یادگاری گرفته،  بیش از هر زمان دیگری مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفته است. ستاره فوتبال آرژانتین و جهان در مسیر رسیدن به 35 سالگی دوران پرتلاطمی را سپری کرده. او با فراز و نشیب‌های بسیار توانسته افتخارات فوتبالی مهمی را به رزومه خود اضافه کند و اکنون که تنها جای خالی (جام قهرمانی جهان) هم در ویترینش پر شده، فشار خاصی روی شانه‌هایش احساس نمی‌کند و شاید بتوان گفت از این پس زندگی برای لیونل زیباتر هم خواهد شد.

1783247

مسی هرآنچه در دوران طولانی فوتبال خود می‌خواست(چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی) به دست آورده و بیراه نیست اگر بگوییم بالابردن جام‌ها و تندیس‌ها دیگر برای او یک اتفاق تکراری و معمولی محسوب می‌شود. لذت واقعی مسی از پس فقط نمایش تکنیک ناب خود است. اینکه در زمین فوتبال بدون استرس و فشار خاصی به دنبال معجزه باشد و برای زدن ضربات ایستگاهی تمرکز بالاتری داشته باشد.

البته که با وجود پرشدن ویترین افتخارات، بدون شک رکوردهای جدیدی در انتظار مسی است؛ شاید حتی لازم باشد او برخی رکوردهایی که خودش به ثبت رسانده را ارتقا ببخشد و این همان لذتی است که لیونل از 35 سالگی تا روز خداحافظی از فوتبال می‌تواند طعم آن را بچشد.

1783243
1783245

دیدگاه‌ها