کد خبر : 1860285 | 29 آذر 1401 ساعت 11:36 | 877 بازدید | 0 دیدگاه

آذرباد: قطعا به جدول پاسورهای لیگ برمی‌گردم

وینگر راست مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد امسال نیز روزهای درخشان فصل قبل را تکرار کند.

آذرباد: قطعا به جدول پاسورهای لیگ برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر با برگزاری شش دیدار از سر گرفته شده و در حالی که اکثر هواداران فوتبال منتظر شروع دربی تهران هستند، روز گذشته 28 آذر تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان دربی مسی‌های دیار کرمان را برگزار کردند که این دیدار با برتری دو بر صفر شاگردان محمد ربیعی همراه شد. در همین خصوص محسن آذرباد بازیکن مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: سه امتیاز این بازی خیلی برای ما مهم بود. اینکه توانستیم بعد از یک وقفه تقریبا دو ماهه این گونه به مسابقات برگردیم به لحاظ روحی خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم در ادامه نیز نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به عدم حضور هواداران در ورزشگاه افزود: چون بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد اصلا این بازی حال و هوای دربی نداشت. منتها حساسیت خاص خودش پا بر جا بود و خوشحالیم که توانستیم با برد زمین بازی را ترک کنیم.

وی در واکنش به اعتراضات تیم حریف به داوری در حین مسابقه، گفت: به نظر من داوری این بازی فوق العاده بود. هیچ صحنه مشکوکی اتفاق نیفتاد و تمام سوت‌های داور درست بود.

آذرباد در پاسخ به این سوال که "چرا جایگاه مناسبی در جدول ندارند؟" عنوان کرد: ما در یازده هفته قبل خیلی بدشانس بودیم و علیرغم خلق موقعیت‌های زیادی که داشتیم نمی‌توانستیم سه امتیاز بازی‌ها را بگیریم. تا قبل از تعطیلات داوری‌ها هم خیلی برای ما مشکل ساز شده بود ولی همه آن اتفاقات را فراموش کردیم و با تمرینات خوبی که انجام دادیم و روحیه بالایی که داشتیم دوباره وارد مسابقات شدیم.

او در خصوص حواشی اردوی مس رفسنجان پیش از بازی با مس کرمان اظهار داشت: اینجا جا دارد از آقای مجید زین الدینی واقعا تشکر کنیم که به معنای واقعی یک مدیر بودند. خیلی برای شهر رفسنجان و موفقیت تیم مس رفسنجان زحمت کشیدند و فکر میکنم عملکرد ایشان آنقدر خوب هست که نیازی به تعریف و تمجید من نداشته باشد. بالاخره در تمام دنیا حواشی مدیریتی رخ می‌دهد و چیز عجیبی نیست. ما به عنوان بازیکنان حرفه‌ای باید تمرکزمان روی بازی باشد و خدا را شکر که در نهایت همه سوءتفاهم‌ها با صحبت حل شد.

آذرباد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا امسال مانند سال گذشته پاس گل نمی‌دهد گفت: من امسال دو پاس منجر به پنالتی دادم، دو پاس گل دادم و به لحاظ تاثیرگذاری نقش مهمی در عملکرد مثبت تیم داشتم. مطمئن باشید تلاش میکنم و به جدول پاسورهای لیگ برخواهم گشت و از این بابت هیچ نگرانی ندارم.

وینگر مس رفسنجان در پایان درباره دیدار هفته بعد این تیم مقابل ملوان بندر انزلی افزود: ملوان تیم بزرگ، ریشه دار و قابل احترامی است. ما باید نهایت استفاده را از این بازی خانگی ببریم و باید تمام امتیازات را بگیریم و برای این هدف همه تیم تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها