کد خبر : 1860292 | 29 آذر 1401 ساعت 11:53 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

هاشمی: انتخاب کاشانی پیشنهاد خسروی وفا بود

دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید انتخاب سرپرست تیم فوتبال امید با پیشنهاد خسروی وفا و موافقت تاج صورت گرفته است.

هاشمی: انتخاب کاشانی پیشنهاد خسروی وفا بود

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 9 ماه مانده تا بازی های آسیایی هانگژو و البته با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس بار دیگر کمیته ملی المپیک پیگیر وضعیت تیم فوتبال امید شده است. 

در همین راستا امروز سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از نشست هیات اجرایی از انتخاب حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید خبر داد و گفت: قبل از جام جهانی با آقای تاج جلسه‌ای برگزار کردیم تا سرپرست مشخص شود و در ادامه هم کادر و سایر مسائل پیگیری شود. آقای تاج آن را به بعد از جام جهانی موکول کرد. در روزهای اخیر صحبت‌هایی هم در این زمینه داشته‌ایم. آقای خسروی وفا برای سرپرست آقای حبیب کاشانی را پیشنهاد داد که در این مورد با آقای تاج به توافق رسیدیم. امیدوارم در اولین فرصت حکم خود را از تاج بگیرد. در مورد کادر فنی، مربی، سرمربی و سایر موضوعات قرار شد کمیته‌ای با محوریت فدراسیون فوتبال برگزار شود که ما حامی این کمیته هستیم. امیدوارم در کوتاه‌ترین زمان این اتفاق بیفتد و بتوانیم انتظار جامعه ورزش از فوتبال را برآورده کنیم. هرچند که انگیزه تلاش و حمایت‌های زیادی می‌خواهد.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: در مورد تیم امید باید دو نکته را بگویم؛ نزدیک به ۵۰ سال است که در حوزه امید و المپیک جایگاهی نداشته‌ایم. این انتظاری ۵۰ ساله است که اگر در مدت زمان کوتاه انتظار کسب مدال از تیم امید داشته باشیم کار سختی است اما دور از انتظار هم نیست. علاوه بر این حدود ۲۰ سال است که در بازی‌های آسیایی هم مدالی نگرفته‌ایم و انتظار در این مورد هم زیاد است.

دیدگاه‌ها