کد خبر : 1860297 | 29 آذر 1401 ساعت 12:04 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

پای صحبت های بازیکنی که قرار نبود ستاره این بازی باشد

ممی‌زاده: تاوارس خیلی زود خودش را نشان داد

مهدی ممی زاده که توانست در دومین پیروزی صنعت نفت نقش موثر داشته باشد، از سرمربی جدید این تیم تمجید کرد.

ممی‌زاده: تاوارس خیلی زود خودش را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات لیگ برتر در حالی از روز گذشته دوباره از سر گرفته شد که در اولین دیدار هفته تیم صنعت نفت توانست در یک بازی خارج از خانه نساجی مازندران را شکست دهد. این دومین برد آبادانی‌ها در فصل جاری بود. مهدی ممی زاده که نیمه دوم برای صنعت نفت به زمین رفت در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا و تلاش همه بازیکنان در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم. باید تلاش بچه‌ها در تمرینات این تعطیلی لیگ را می‌دیدید که چگونه تلاش می‌کردند برای ادامه مسابقات آماده شوند. همه برای یک آغاز خوب در شروع مسابقات و ایجاد یک روند مثبت هم‌قسم شده بودیم و خدا را شکر که نتیجه لازم را از این بازی گرفتیم.

او درباره اینکه توانست عملکرد خوبی در زمین داشته باشد، افزود: خوشحالم که توانستم مزد زحماتم را بگیرم. از آقای تاوارس ممنونم که به من اعتماد کرد و نیمه دوم به زمین فرستاد. خدا را شکر توانستم همان چیزی که تمرین کرده بودم را در این بازی پیاده کنم. همانطور که گفتم همه در تمرینات آماده سازی تلاش کردیم و برای این بازی آماده بودیم و به همین من هم می‌دانستم اگر درون زمین باشم برای تیم مفید خواهم بود. در مجموع باید بگویم که به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم و انشاالله از این به بعد هم بردهایمان ادامه خواهد داشت.

1783265

بازیکن صنعت نفت در خصوص اینکه ادسون تاوارس، سرمربی جدیدشان توانسته خیلی زود به شناخت لازم از بازیکنان برسد، گفت: آقای تاوارس با همین بازی ثابت کرد که یک مربی بادانش است و جواب یکسری انتقاداتی که اخیرا مطرح شده بود را به خوبی داد. ایشان یک مربی باتجربه است و مطمئن باشید خیلی می‌تواند به موفقیت صنعت نفت کمک کند. ضمن اینکه از زحمات آقای مکوندی نیز نباید غافل شویم که واقعا دلسوزانه به تیم کمک می‌کنند.

وی در پایان با انتقاد از تغییر ناگهانی زمان این بازی عنوان کرد: ساعت 2 بعد از ظهر اصلا زمان مناسبی برای انجام یک بازی لیگ برتری نیست. راستش را بخواهید ما خواب بودیم که آمدند بیدارمان کردند گفتند زمان بازی تغییر کرده و قرار است ساعت 14 برگزار شود. پیش از آن قرار بود ساعت 15:30 باشد اما نمی‌دانم به چه دلیل صبح بازی تصمیم به تغییر ساعت برگزاری می‌گیرند. شرایط به نحوی شد که ما نهار را خوردیم و وارد زمین شدیم.

دیدگاه‌ها