کد خبر : 1860299 | 29 آذر 1401 ساعت 12:06 | 40K بازدید | 15 دیدگاه

اکیپ همه را شگفت زده کرد:

عجیب‌ترین انتخاب برای بهترین‌های جام جهانی

نشریه اکیپ هنگام انتخاب بهترین های جام جهانی همه را شگفت زده کرده است.

عجیب‌ترین انتخاب برای بهترین‌های جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا آخرین کشوری بود که جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی قطر را کسب کرد و به سختی توانست نام خود را بین 32 تیم نهایی جای دهد. تیم ملی استرالیا در اولین دیدار و به سختی برابر فرانسه با چهار گل مغلوب شد، آنها به شکلی هیجان انگیزی موفق به بازگشت شده، در ادامه دانمارک و تونس را شکست دهند تا برای دومین بار در تاریخ جام جهانی به مرحله حذفی صعود کنند.

علی رغم شکست برابر آرژانتین در مرحله یک هشتم، آنها نمایشی آبرومند داشته و سزاوارانه با جام جهانی 2022 وداع کردند. حالا نشریه اکیپ مطابق هر دوره بهترین مربیان و بازیکنان جام جهانی را معرفی کرده و بر خلاف تصور، گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا با کسب 6.75 امتیاز، لقب بهترین سرمربی این دوره جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

جالب اینجاست رتبه دوم نیز متعلق به یک تیم آسیایی است. هاجیمه موریاسو ژاپنی که تیمش دست به کار بزرگ زده، موفق به شکست آلمان و اسپانیا شد و در نهایت در ضربات پنالتی به کرواسی باخت، با 6.50 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتینی، که اولین قهرمانی کشورش در جام جهانی از سال 1986 را به دست آورده، بالاتر از ولید رگراگی، سرمربی مراکش، که تیمش را به نیمه نهایی رساند، در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

1780829

دیدیه دشان فرانسوی که تیمش را برای دومین دوره متوالی رهسپار فینال کرد نیز در جایگاه پنجم حضور دارد. گرت ساوت گیت، لوییس فان خال، زلاتکو دالیچ، گرگ برهالتر و تیته، نیز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

اما نشریه اکیپ در بخش انتخاب بهترین بازیکنان جام نیز خوانندگان خود را نیز شگفت زده کرده است. در حالی که کسی روی نام لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهان تردیدی نداشت، کیلیان امباپه بالاتر از او در رده نخست قرار گرفته و مسی در رتبه دوم جای دارد. رومن سایس، مدافع تیم ملی مراکش و دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان درخشان کرواسی در رده سوم و چهارم قرار گرفته اند. ووچیک شزنی و بوکایو ساکا هم امتیاز با یکدیگر جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده و بعد از آنها نام برونو فرناندز قرار دارد.

1783297

آندریاس نوپرت، سنگربان تیم ملی هلند، لوکاس پاکتا، یوشیدا، پدری و کریستین پولیسیچ نیز با امتیازاتی مشابه در رده های بعدی قرار دارند. در ادامه نیز نام بازیکنانی چون بهیچ، کیم، بولایه دیا و امبولو قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها