کد خبر : 1860322 | 29 آذر 1401 ساعت 14:05 | 50.1K بازدید | 9 دیدگاه

دنیای فوتبال نگران ویالی

بازگشت سرطان: اسطوره ایتالیایی بستری شد

حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.

بازگشت سرطان: اسطوره ایتالیایی بستری شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیای فوتبال این روزها نگران حال جانلوکا ویالی است. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های یوونتوس، سامپدوریا و چلسی، از سال 2017 با بیماری سرطان لوزالمعده دست به گریبان است و با وجود اینکه اخیرا از این بیماری بهبود پیدا کرده بود ولی بار دیگر سرطان برگشته و حال او وخیم گزارش شده است. ویالی در یورو 2020 یکی از دستیاران روبرتو مانچینی، مربی ایتالیا، بود و همچنان نیز در این تیم مشغول فعالیت است اما هفته گذشته او به دلیل بازگشت بیماری پست خود را رها کرد. طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، حال ویالی رو به وخامت گذاشته و حالا در کلینیکی در لندن بستری شده است. 

1783311

شرایط ویالی روز به روز بدتر شده تا جایی که مادر 87 ساله او روز گذشته از کرمونا راهی لندن شد. ویالی در همین کلینیک دو دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود و حالا تحت نظر پزشکان قرار دارد و باید دید در روزهای آتی گزارش های پزشکی در مورد وضعیت او چگونه خواهد بود.

ویالی تا زمان بازنشستگی خود در سال 1999 برای تیم‌های نظیر سمپدوریا، یوونتوس و چلسی به‌عنوان مهاجم بازی کرد. او به‌عنوان مربی در چلسی و واتفورد مشغول به‌کار شد، در حالی‌که از نوامبر 2019 بخشی از کادر فنی تیم ملی ایتالیا شد و در کنار روبرتو مانچینی با آتزوری به مقام قهرمانی یورو نیز رسیدند.

1675998

ویالی دو سال پیش در مصاحبه‌ای گفته بود:«من از مرگ می‌ترسم اما به یک معنا هیجان‌زده هم هستم چون می‌خواهم ببینم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. این اضطراب وجود دارد که نمی‌توانم تمام کارهایی را که می‌خواهم انجام دهم. اما در عین حال این به شما کمک می‌کند تا معنای زندگی را درک کنید. من حالا احساس می‌کنم که خیلی خوش شانس هستم.»

دیدگاه‌ها