کد خبر : 1860337 | 29 آذر 1401 ساعت 15:03 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک شوت تماشایی برای اولین شگفتی لیگ در شروع دوباره

تهیدست گلزن غیر منتظره ورزشگاه وطنی

روز گذشته و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه وطنی، نساجی را شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.

تهیدست گلزن غیر منتظره ورزشگاه وطنی

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت که در این فصل اصلا اوضاع خوبی نداشت و در تعطیلات لیگ سومین سرمربی فصل خود را معرفی کرده بود، شانس کمی برای پیروزی در ورزشگاه خانگی نساجی داشت اما توانست با ارائه یک نمایش عالی در نیمه دوم حریف را شکست دهد و در جدول یک رتبه بالاتر بیاید.

در این بازی میثم تهیدست، مدافع صنعت نفت از جمله بهترین بازیکنان تاوارس بود. در نیمه نخست به خوبی در خط دفاع مانع گلزنی مهاجمان نساجی شد و تمام ضربه سرهای اول را می‌زد. در نیمه دوم با دو تغییری که تاوارس ایجاد کرد، صنعت چهره هجومی به خودش گرفت و توانست با دو گل نساجی را شکست دهد.

اوج کار تهیدست روی گل دوم بود. ممی‌زاده پس از به هم ریختن مدافعان نساجی وارد محوطه جریمه شد اما جانملکی توانست به صورت ناقص توپ را دور کند. جاگیری فوق العاده تهیدست پشت محوطه جریمه و شلیک بی‌نقص او به طاق دروازه حقیقی چسبید و سنگربان نساجی نتوانست هیچ کاری جز تماشا کردن توپ بکند.

این اولین گل میثم تهیدست در این فصل بود و او توانست به نوعی اشتباهش در هفته چهارم مقابل پرسپولیس که منجر به گل به خودی شده بود را جبران کند.

1783335
1783336

دیدگاه‌ها