کد خبر : 1860342 | 29 آذر 1401 ساعت 15:22 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی: این مربی نجاتمان خواهد داد

امید خالدی با یک گل و یک پاس گل نقش پر رنگی در برد صنعت نفت آبادان داشت.

خالدی: این مربی نجاتمان خواهد داد

به گزارش “ورزش سه”، صنعت نفت آبادان موفق شد دو بر صفر نساجی مازندران را شکست دهد. امید خالدی زننده یکی از گل ها صنعت در این مورد به خبرنگار ما گفت: فارغ از اینکه نتیجه مطلوبی گرفتیم خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی از خود نشان دهم. در این بازی هم گل زدم و هم پاس گل دادم. انشاالله بتوانم در بازی‌های آینده نیز برای تیم مثمرثمر واقع شوم.

وی ادامه داد: جایگاه صنعت نفت رده‌های پایین جدول نیست. درست است که پول و امکانات نداریم و بضاعتمان ضعیف است اما لیاقت شهر آبادان و مردمش بیشتر از این حرف‌ها است. تلاش می‌کنیم که از حالا به بعد بهتر باشیم و نتایج قبلی را جبران کنیم.

این بازیکن در مورد تاوارس مربی جدیدشان عنوان کرد: فارغ از اینکه تاوارس به لحاظ فنی بسیار توانمند است، ویژگی اصلی‌اش این است که حرف و عملش یکی است و به امید خدا صنعت نفت را از این وضعیت نجات خواهد داد. علاوه بر اینکه باید خدا بخواهد که موفق شویم، پنجاه درصد وظیفه موفقیت بر عهده ما بازیکنان است و پنجاه درصد دیگر بر عهده سرمربی و کادر فنی. امیدوارم که همه وظایفمان را به درستی انجام دهیم.

خالدی در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: هفته آینده میزبان استقلال خواهیم بود. هرچند این دیدار برای ما یک بازی خانگی است اما مصاف با تیمی که هم مدافع عنوان قهرمانی است و هم مدعی قهرمانی این فصل سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها