کد خبر : 1860344 | 29 آذر 1401 ساعت 15:26 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

وقفه‌ها کیفیت را پایین می‌آورد

فکری: بازی به بازی لیگ برتری‌تر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال سایپا هدف اصلی این تیم را بازگشت به لیگ برتر عنوان کرد و تاکید نمود سیاست باشگاه چیزی جز این نیست.

فکری: بازی به بازی لیگ برتری‌تر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ یک تیم سایپا توانست در یک بازی خارج از خانه مقابل خوشه طلایی ساوه به برتری یک بر صفر دست پیدا کند. با این برد سایپا 25 امتیازی شد و به رده دوم جدول و بالاتر از خیبر خرم‌آباد صعود کرد. به همین بهانه خبرنگار ما گفتگویی با محمود فکری سرمربی سایپا انجام داده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

* برد خوب و حساسی مقابل خوشه طلایی کسب کردید. درباره این بازی صحبت کنید.
جا دارد از تک تک بچه‌ها تشکر کنم که با تمام وجود بازی می‌کنند و خودشان را وقف تیم کرده‌اند. بازی بسیار سختی بود اما توانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و همان نیمه اول به گل برسیم. در نیمه دوم نیز می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما کم دقتی اجازه نداد این اتفاق بیفتد. هرچقدر به دقایق پایانی بازی می‌رسیدیم فشار تیم خوشه طلایی خیلی بیشتر می‌شد منتها بازیکنان ما با همه وجود جنگیدند و در نهایت توانستند این سه امتیاز ارزشمند را بگیرند.

* قبول دارید که شرایط جدول هم به سودتان رقم خورد؟
اخیرا اکثر رقبایمان امتیاز از دست داده بودند و این برای ما خوب بود و توانستیم آنطور که باید از این فرصت استفاده کنیم. امیدوارم بچه‌ها به این روند خوبشان ادامه دهند تا به لطف خدا جایگاه واقعیمان در جدول را به دست بیاوریم.

* کدام تیم را جدی‌ترین رقیب خود می‌بینید؟
در حال حاضر پنج یا شش تیم در لیگ یک مدعی هستند و این در حالی است که هنوز به نیم‌فصل نرسیده‌ایم. 18 هفته باقی نمانده و نمیتوان از الان یک تیم را به عنوان اصلی ترین رقیب معرفی کنیم. مهم این است که ما تمام تلاشمان را انجام دهیم و بازی به بازی پیش برویم و رقابت خوبی با دیگر تیم‌ها داشته باشیم و بتوانیم در پایان فصل جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

* فکر می‌کنید بتوانید جایگاهتان را حفظ کنید؟
مطمئنا در زمان زیادی که تا پایان لیگ باقی مانده ممکن است هر لحظه اتفاق جدیدی بیفتد و جدول را تغییر دهد. ما باید حواسمان باشد حالا که به رده دوم رسیده‌ایم بیشتر از هر زمان دیگری باید وقت و انرژی بگذاریم تا هم این رتبه را حفظ کنیم و هم فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم.

* برای جام حذفی چه برنامه‌ای دارید؟
برای جام حذفی قرار شد اگر قرعه طوری باشد که بتوانیم ادامه دهیم این کار را خواهیم کرد وگرنه سیاست باشگاه به نحوی است که بازی‌های لیگ یک را فدای جام حذفی نکنیم.

* به نظر می‌رسید بخاطر وقفه مسابقات کیفیت همه تیم‌ها افت کرده، در این باره چه نظری دارید؟
این تعطیلات به خاطر جام جهانی بوده و با توجه به اینکه تیم ملی به دلیل تغییرات نیمکتش باید آماده این تورنمنت می‌شد چاره‌ای جز این نبود که مسابقات متوقف شوند. منتها اینکه برخی تصمیم‌گیری‌ها روی تفکر نیست و احساسی گرفته می‌شود نیاز به این حجم از تعطیلات لیگ نبود. اگر به عقب برگردیم متوجه می‌شویم یکسری رفتارها مثل تغییر سرمربی تیم ملی نیز در این موضوع دخیل بود. طبیعتا این وقفه تاثیر زیادی روی کیفیت بازیکنان و تیم‌ها گذاشته و چند هفته‌ای طول می‌کشد تا تیم‌ها دوباره به فرم ایده آل خود برسند.

دیدگاه‌ها