کد خبر : 1860353 | 29 آذر 1401 ساعت 15:57 | 16.2K بازدید | 9 دیدگاه

پیشتازی تراکتور در آخرین لحظه

شاگردان پاکو خمس در لحظات پایانی نیمه اول دروازه پیکان را باز کردند.

پیشتازی تراکتور در آخرین لحظه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در شرایطی با سرمربیگری پاکو خمس امروز مقابل پیکان قرار گرفته که در نیمه اول روی سه موقعیت جدی خودروسازان خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد، اما در دقایق تلف شده توانست روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول دست پیدا کند و از حریف خود پیش بیفتد.

تراکتور که روی حملات خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیمه نخست در حالی یک خطای مشکوک در سمت چپ محوطه جریمه به دست آورد که ارسال ریکاردو آلوز، بهترین پاسور این فصل لیگ برتر منجر به گل اول سرخ‌پوشان تبریزی شد و دروازه پیکان را باز کرد.

در شرایطی که پیکانی‌ها اعتقاد به خطای هند داشتند، داور با ادامه بازی و پس از سرنگونی مهاجم تراکتور یک خطا به سود این تیم اعلام کرد تا ارسال ریکاردو آلوز به بعد از تیرک دوم و ضربه سر سید محمد حسینی به تیرک دورتر را محمدرضا عباسی تبدیل به گل کند.

محمدرضا عباسی که خطای منجر به اعلام ضربه ایستگاهی برای تراکتور را گرفته بود، کارش در این صحنه را با یک ضربه سر شیرجه‌ای به سمت دروازه پیکان تمام کرد تا حضور موثری در سومین بازی فصل خود برای سرخ‌پوشان تبریزی داشته باشد و بتواند نخستین گل فصل خود در لیگ برتر را بزند.

دیدگاه‌ها