کد خبر : 1860357 | 29 آذر 1401 ساعت 16:23 | 37.1K بازدید | 9 دیدگاه

او مستحق قهرمانی بود

لاپورتا: عدالتی تاریخی در مورد مسی اجرا شد

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.

لاپورتا: عدالتی تاریخی در مورد مسی اجرا شد

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بارسلونا در جام جهانی به خاطر لیونل مسی هوادار آرژانتین بودند و حالا بسیار خوشحالند که آلبی سلسته قهرمان شده است. یکشنبه شب در ورزشگاه لوسیل دوحه، آرژانتین با درخشش لیونل مسی توانست فرانسه را در فینال جام جهانی و در ضربات پنالتی 4-2 شکست دهد و برای سومین بار در تاریخ قهرمان این رقابت ها شود. لیونل مسی هم که هفت گل زد و سه پاس گل داد، بهترین بازیکن جام انتخاب شد. حالا بسیاری مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند.

1782977

خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در مورد قهرمانی آرژانتین گفت:«من و بسیاری از هواداران بارسا معتقدیم عدالت تاریخی در مورد مسی اجرا شد. او با این پتانسیل و استعداد بالایش یک قهرمانی جام جهانی را کم داشت و به آن هم رسید. برای لئو بسیار خوشحالم و او مستحق این قهرمانی و کسب عنوان بهترین بازیکن رقابت ها بود. ما بارسایی ها همیشه مدیون مسی هستیم و از او به خاطر خدماتش به بارسا ممنونیم.»

ژاوی هرناندز نیز گفت:«فینال خارق العاده ای بود و همه لذت بردیم. این یکی از بهترین بازی های فوتبالی بود که در زندگی ام تماشا کرده ام. آرژانتین بهتر بود و برنده شد. برای عثمان دمبله و ژول کُنده متاسفم ولی به مسی تبریک می گویم که بالاخره قهرمان جهان شد. واقعا حیف بود او فوتبالش را بدون این جام تمام می کرد.»

دیدگاه‌ها