کد خبر : 1860358 | 29 آذر 1401 ساعت 16:32 | 143.2K بازدید | 31 دیدگاه

نیمکت‌نشینی قایدی، سورپرایز بزرگ ساپینتو

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس اعلام شد

استقلال با چند تغییر مهم نسبت به بازی های گذشته، از جمله نیمکت نشینی قایدی، دربی حساس برابر پرسپولیس را برگزار خواهد کرد.

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، با شروع دوباره رقابت های لیگ برتر، حالا استقلال و پرسپولیس در یک بازی حساس و مهم، برای کسب سه امتیاز به مصاف هم می روند. با پیروزی روز گذشته گل گهر، حالا سرخابی های پایتخت برای تصاحب رتبه اول، جدال سختی با هم خواهند داشت. البته که پرسپولیس با یک تساوی نیز می تواند دوباره تاج و تخت را از سیرجانی ها پس بگیرد اما تیم ساپینتو برای رسیدن به صدر جدول باید فاتح دربی باشند.

ساپینتو تقریبا تمام بازیکنان مهمش را در اختیار دارد و برای این بازی دست به چند تغییر مهم زده، از جمله حضور فیکس صالح حردانی و نیمکت نشینی قایدی. دست سرمربی پرتغالی هم برای انتخاب نفرات اصلی و هم برای نیمکت ذخیره کاملا باز است و با توپ پر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و نگرانی بابت بازیکنان غایب ندارد.

* دوئل حسینی با بیرانوند برای جام ملت‌های آسیا!
بعضی از کارشناسان داوری معتقدند که اگر در بازی سوم جام جهانی برابر آمریکا نیز سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی می ایستاد، او در صحنه منجر به گل پولیشیچ، می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. دروازه بانی که با کلین شیت برابر ولز، نامش به عنوان جدیدترین گلر در تاریخ فوتبال ایران ثبت شد که توانست در یک بازی جام جهانی گلی را دریافت نکند.

حالا حسینی باید با رقیب مستقیمش در جام جهانی روبرو شود و این بار کاپیتان آبی ها می خواهد سنگربان شماره یک تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد.

* بازگشت صالح به ترکیب در یک بازی مهم
عارف غلامی به دلیل مصدومیت شهرآورد تهران را از دست داد و ساپینتو نیز محمدحسین مرادمند را برای بازی در کنار رافائل سیلوا انتخاب کرده است. این بازیکن در دیدار برابر فولاد نیز به میدان رفته بود و حالا دومین بازی خود در این فصل را تجربه می کند.

در سمت راست خط دفاعی، سرمربی پرتغالی سورپرایز بزرگی در ترکیب تیمش دارد و صالح حردانی که در اغلب دیدارهای قبلی نیمکت نشین بود، امروز از ابتدا برای تیمش بازی می کند. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی در ترکیب اصلی حضور دارد که در این فصل همواره به ابوالفضل جلالی ترجیح داده شده است.

1750232

 * خط میانی؛ مأموریت مهم به سعید مهری
حالا روزبه چشمی با انگیزه و روحیه متفاوتی می تواند برای استقلال به میدان برود. بازیکنی که کمتر کسی تصور می کرد مسافر قطر شود ولی نه تنها این اتفاق افتاد بلکه با یک شلیک دیدنی، دروازه ولز را نیز باز کرد. برای بازی حساس امروز، ساپینتو یک تصمیم جالب توجه گرفته است. سعید مهری از ابتدا برای این تیم به میدان می رود و مهدی پور نیمکت نشین است. جلوتر از این نفرات، آرش رضاوند در نقش هافبک تهاجمی انجام وظیفه خواهد کرد.

* شگفتانه بزرگ با نیمکت نشینی قایدی
محمد محبی و مهدی قایدی با انگیزه شانس حضور در جام جهانی، به ایران بازگشتند و برای استقلال به میدان رفتند. علی رغم درخشش این دو بازیکن و بخصوص محبی، اما هیچ کدام آنها مسافر قطر نشدند. حالا و در اولین بازی پس از اتمام بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا، ساپینتو تصمیم گرفته تا تنها از محبی در ترکیب اصلی استفاده کند و مهدی قایدی به یک اسلحه پنهان روی نیمکت تیمش تبدیل شود و احتمالا از نیمه دوم او را در زمین مسابقه ببینیم.

به جای قایدی، امروز یامگا در پست وینگر بازی می کند. در خط حمله نیز ارسلان مطهری گزینه اصلی ساپینتو است. بازیکنی که تا آستانه ترک استقلال نیز پیش رفت ولی در بازی های گذشته تیمش به حدی خوب بوده که اکنون رقبایی چون سجاد شهباززاده و پیمان بابایی را نیمکت نشین کرده است.

* ترکیب استقلال برابر پرسپولیس:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند –صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – کوین یامگا – ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها