کد خبر : 1860380 | 29 آذر 1401 ساعت 18:50 | 78.5K بازدید | 30 دیدگاه

گوتی:

رئال همین حالا باید به سراغ امباپه برود

از نظر گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، این باشگاه هرگز نباید درهای خود را روی فوق ستاره ای چون کیلیان امباپه ببندد و خیلی زود باید دوباره پروسه جذبش را شروع کند.

رئال همین حالا باید به سراغ امباپه برود

به گزارش "ورزش سه"، در ماه می و در شرایطی که به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن، به رئال مادرید قطعی شده، این بازیکن سه سال دیگر قراردادش را تمدید و جهان فوتبال را شوکه کرد. لوئیس کامپوس، مدیر جدید پاری سن ژرمن، اخیرا مدعی شد تصمیم گیری در آینده بر دوش خود کیلیان امباپه است و باشگاه فرانسوی فعلا باید از توانایی های این ستاره تکنیکی در ترکیب خود استفاده کند.

1783444

امباپه در جام جهانی با پیراهن فرانسه خوش درخشید و توانست هشت گل بزند از جمله سه گل در فینال به آرژانتین، هرچند در نهایت نتوانست قهرمانی چهار سال قبل را تکرار کند.

1783445

گوتی معتقد است که عصبانیت رئالی ها را درک می کند ولی فوق ستاره ای مثل امباپه روزی باید برای رئال بازی کندبهترین بازیکنان همیشه باید در رئال مادرید بازی کنند. وقتی که امباپه به رئال مادرید نیامد، نه تنها به خاطر این باشگاه بلکه به خاطر لالیگا عصبانی شدم. همیشه گفته ام که بهترین بازیکنان باید در لالیگا بازی کنند. درک می کنم که رئالی ها به خاطر اتفاقات گذشته از دستش ناراحت باشند و او  را نبخشیده باشند. منطقی است که خیلی از رئالی ها در آن زمان دلخور شده باشند اما حالا با گذشت زمان می توان به این نتیجه رسید که تصمیم او شخصی بوده و رئال مادرید نمی تواند و نباید درهایش را به روی بازیکن خارق العاده ای نظیر او ببندد.»

1783155

گوتی ادامه داد:«می توانیم از حضورش در باشگاه لذت ببریم چرا که می تواند چیزهای بزرگی به باشگاه بدهد. او بازیکنی است که هر باشگاهی از جذبش استقبال خواهد کرد. کیلیان بازیکنی است که برای رئال مادرید ساخته شده است. او اگر بخواهد به همه چیزهایی که رونالدو و مسی به آن رسیده اند، دست پیدا کند، باید به رئال مادرید ملحق شود چون در پی اس جی به این هدف دست نخواهد یافت. معتقدم رئال باید همین حالا دوباره پروسه خرید او را شروع کند. بازیکنانی مثل او که جریان بازی را عوض کنند، زیاد نیستند.»

دیدگاه‌ها