کد خبر : 1860419 | 29 آذر 1401 ساعت 22:44 | 79.3K بازدید | 16 دیدگاه

استقبال سه میلیون نفری از قهرمان دنیا

بوئنوس‌آیرس دیوانه شده: جشن قهرمانی آلبی‌سلسته

جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.

بوئنوس‌آیرس دیوانه شده: جشن قهرمانی آلبی‌سلسته

به گزارش "ورزش سه"، موجی انسانی از ساکنین بوئنوس‌آیرس از ساعاتی پیش در خیابانهای پایتخت آرژانتین حضور داشته و مشغول جشن و پایکوبی به مناسبت قهرمانی تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 قطر است.

رسانه‌های این کشور از جشن امروز در پایتخت‌شان به عنوان بزرگترین جشن تاریخ آرژانتین یاد می‌کنند. روزنامه اوله چاپ آرژانتین می‌گوید تخمین زده می‌شود که  در حال حاضر نزدیک به 3 میلیون نفر در خیابانها هستند.

1783550
1783551

دمای بوئنوس‌آیرس در حال حاضر 30 درجه سانتی‌گراد بوده و هوایی آفتابی و مطبوع، جشن قهرمانی آلبی‌سلسته را برای مردم این شهر دلپذیرتر کرده است. کاروان بازیکنان تیم ملی آرژانتین به کندی در سطح شهر حرکت می‌کند ولی همه بدون عجله در مسیر ایستاده‌اند تا بازیکنان محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند.

1783552

جشن بزرگ مردم آرژانتین برای قهرمانی تیم ملی کشورشان به خبر یک رسانه‌های جهانی تبدیل شده است. گلوبو در برزیل خوانندگانش را دعوت کرد از بزرگترین مهمانی دنیا در بوئنوس آیرس دیدن کنند. روزنامه اسپانیایی مارکا هم با تیتر دیوانگی در بوئنوس‌آیرس به استقبال این جشن رفت. این روزنامه گزارش داد میزان جمعیت به حدی است که برگزارکنندگان مجبور شدند به دلیل قفل شدن بزرگ‌راه‌ها مسیر حرکت اتوبوس آلبی‌سلسته را تغییر دهند. ازدحام باعث شده تلفن‌های همراه سیگنال نداشته و قابل استفاده نباشند.

1783555

در ایتالیا هم گاتزتا دلو اسپورت با عبارت زنده باد آرژانتین از این جشن استقبال کرد و می‌گوید درحالیکه رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد امروز تعطیل رسمی است چند میلیون نفر به خیابانهای بوئنوس‌آیرس ریختند.

تیتر روزنامه انگلیسی سان هم برای آرژانتینی‌ها جالب بوده است. این روزنامه با انتشار تصویری از جمعیت انبوه در یکی از میدانهای اصلی پایتخت آرژانتین از تیتر "ما قهرمان هستیم" استفاده کرد. در این تصویر اتوبوس روباز حامل آلبی‌سلسته و افرادی که از ستون یادبود مرتفع این میدان بالا رفته‌اند دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها