کد خبر : 1860450 | 30 آذر 1401 ساعت 10:53 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

غرش روس ها در بیشکک، زارع تنها ستاره بود

نمره مردودی برای آزادکاران در لیگ پادوبنی

عملکرد 4 آزادکار اعزامی ایران به بیشکک با سه شکست همراه بود تا زنگ خطری برای آنها به صدا دربیاید.

نمره مردودی برای آزادکاران در لیگ پادوبنی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از پایان جام‌جهانی کشتی آزاد به عنوان آخرین مسابقه رسمی سال ۲۰۲۲، قرقیزستان برگزارکننده مسابقه‌ای با حضور ستارگان کشتی بود که جوایز دلاری نسبتا قابل توجهی هم داشت. 
اما شب گذشته رقابت‌های لیگ کشتی آزاد پادوبنی در بیشکک قرقیزستان با حضور 4 آزادکار ایرانی به پایان رسید؛ جایی که حاصل تلاش چهار آزادکار ایرانی یک پیروزی و سه شکست بود.
در وزن ۶۱ کیلوگرم ، رضا اطری در مقابل آرسن هاراتونیان از ارمنستان دارنده ۲ مدال برنز جهان با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد. در وزن ۷۴ کیلوگرم ، یونس امامی در مقابل زائوربک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد. در وزن ۹۷ کیلوگرم ، مجتبی گلیج که تا ثانیه های پایانی از سرگئی کوزیرف از روسیه پیش بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد. و تنها پیروزی ایران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم توسط امیرحسین زارع رقم خورد که با نتیجه ۱۰ بر ۴ لخاگواگرل مونختور از مغولستان را از پیش رو برداشت.

1745563

نتایج این 4 کشتی گیر که در یکی، دو سال اخیر جزو نفرات ثابت تیم ملی در مسابقات جهانی بودند، زنگ خطری را برای کشتی ایران به صدا درآورد. البته امیرحسین زارع همچون دو سال اخیر مطمئن نشان داد، اما در سه وزن دیگر با حضور کشتی گیران روسی، آزادکاران ایرانی نتوانستند پیروز مسابقه باشند. 
روس ها که فعلا از حضور در مسابقات رسمی محروم هستند، در چنین رویدادهایی حاضر می شوند تا خودشان را محک بزنند و در بیشکک هم توانستند با شکست کشتی گیران ایرانی صاحب جوایز دلاری شوند.

دیدگاه‌ها