کد خبر : 1860462 | 30 آذر 1401 ساعت 11:53 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

از طرفداران مراکش در سراسر جهان متشکرم؛

امرابط: در قطر احساس می‌کردیم میزبان هستیم

سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، استقبال هواداران پس از بازگشت به این کشور را بسیار عالی توصیف کرد.

امرابط: در قطر احساس می‌کردیم میزبان هستیم

به گزارش ورزش سه، روز گذشته اعضای تیم ملی مراکش پس از کسب رتبه چهارم رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، به کشور خود بازگشتند و در رباط، مورد استقبال بی نظیر هواداران قرار گرفتند.

سفیان امرابط که درخشش قابل توجهی در این مسابقات داشت، پس از بازگشت به مراکش اظهار داشت: هواداران مراکشی در قطر و در سراسر جهان از ما حمایت کردند و طوری بازی کردیم که انگار در کشور خود هستیم. از هواداران به خاطر حمایت بسیارشان تشکر می‌کنم.

وی افزود: استقبال امروز هواداران مراکشی در بازگشت ما، بی نظیر بود. من می‌خواهم به هواداران بگویم که خدا شما را حفظ کند، بسیار سپاسگزارم، و من شما را دوست دارم. شما فوق‌العاده بودید.

امرابط همچنین با انتشار تصویری از استقبال محمد ششم، پادشاه مراکش، از اعضای تیم ملی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای من افتخار بزرگی است که شما را ملاقات کردم. ما بسیار به شما نیاز داریم. خداوند شما را برای ما حفظ کند.

اعضای تیم ملی مراکش پس از بازگشت به کشور خود، مورد استقبال پادشاه مراکش قرار گرفتند و در این مراسم پادشاه محمد ششم، از رییس فدراسیون فوتبال مراکش، ولید رکراکی و بازیکنان تیم ملی که توسط مادران‌شان همراهی می‌شدند، تجلیل کرد.

دیدگاه‌ها