کد خبر : 1860472 | 30 آذر 1401 ساعت 12:30 | 27.2K بازدید | 4 دیدگاه

همه برای سلامتی ستاره ایتالیا دست به دعا شدند

دوستان و همبازیان سابق جانلوکا ویالی از جمله جان تری، برای این ستاره ایتالیایی آرزوی سلامتی کرده اند.

همه برای سلامتی ستاره ایتالیا دست به دعا شدند

به گزارش "ورزش سه"، جانلوکا ویالی که در سال 2017 به سرطان مبتلا شد، در روزهای اخیر دوباره شرایط وخیمی پیدا کرده و برای درمان و طی روند شیمی درمانی راهی لندن شده است. بعد از خبر فوت سینیشا میهایلوویچ در هفته گذشته، حالا هواداران فوتبال در سراسر جهان نگران وضعیت جانلوکا ویالی بوده و برای سلامتی این بازیکن دعا می کنند. ستاره سابق فوتبال ایتالیا یک سال و نیم قبل در کادر فنی این تیم و در کنار روبرتو مانچینی حضور داشته و قهرمانی در رقابت های یورو 2020 را جشن گرفت.

اما او چند روز قبل اعلام کرد به صورت موقت از مسئولیت خود در تیم ملی ایتالیا کناره گیری می کند و از همان زمان انتشار این خبر مشخص بود شرایط برای جانلوکا ویالی چندان مساعد نیست. در روزهای اخیر بسیاری از هم بازیان و دوستان این بازیکن برای او آرزوی سلامتی داشته اند و حالا جان تری، اسطوره باشگاه چلسی نیز به این خبر واکنش نشان داده است.

حالا جان تری، مدافع سابق چلسی که در کنار جانلوکا ویالی اولین بازی خود را با پیراهن این باشگاه انجام داده بود، در توییتر خود نوشت: "بیا و به مبارزه ادامه بده، لوکا. همه ما به تو فکر می کنیم، برایت دعا می کنیم و عشق و قدرت خود را به تو می دهیم."

دیدگاه‌ها