کد خبر : 1860489 | 30 آذر 1401 ساعت 13:27 | 57.8K بازدید | 18 دیدگاه

اینیستا: قهرمانی مسی پایان بحث بهترین بازیکن نیست

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که حتی قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی هم به بحث بهترین بازیکن تاریخ پایان نمی‌دهد.

اینیستا: قهرمانی مسی پایان بحث بهترین بازیکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی تیم ملی آرژانتین با درخشش لیونل مسی در ترکیب این تیم باعث شد که بسیاری مدعی شوند که این بازیکن بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و دیگر نباید بحثی در این باره صورت بگیرد.
بحث و مناظره برای انتخاب بهترین بازیکن تاریخ همیشه وجود داشته و بسیاری از نام‌های دیگر مانند پله، دیه‌گو مارادونا و کریستیانو رونالدو نام می‌برند. 
با این حال به نظر می‌رسد که اینیستا با وجود ابراز خوشحالی از قهرمانی هم تیمی سابقش در جام جهانی 2022 قطر، معتقد است که بحث درباره بهترین بازیکن تاریخ قرار نیست با این قهرمانی به پایان برسد. 

1758481

او در گفتگو با ESPN اظهار داشت:« من اطمینان دارم کسی که لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ قبول نداشته باشد بهانه‌ای خواهد آورد تا این ادعا را رد کند و برایش اهمیتی ندارد که آیا او قهرمان جام جهانی شده است یا خیر. در هر حال بحث انتخاب بهترین بازیکن تمام نخواهد شد.»
این ستاره سابق بارسلونا درباره نظر خودش در این باره اضافه کرد:« من شخصا فکر می‌کنم مسی با یا بدون جام جهانی بهترین است. این واقعیت که او فاتح جام جهانی شده بسیار بیشتر از چیزی که مردم فکر کنند باعث خوشحالی او است و نه فقط برای او، بلکه برای کل کشور آرژانتین. آنها همیشه دنبال این جام بودند و با شایستگی توانستند آن را از آن خود کنند.»

دیدگاه‌ها