کد خبر : 1860492 | 30 آذر 1401 ساعت 13:56 | 11.7K بازدید | 4 دیدگاه

استفانو پیولی:

حضور زلاتان همیشه برای ما مفید بوده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ از زمان ورودش تاثیر زیادی بر باشگاه داشته است.

حضور زلاتان همیشه برای ما مفید بوده است

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم اینکه بسیاری تصور می کردند زلاتان بعد از مصدومیت شدید و اخیر خود از فوتبال خداحافظی می کند، اما او چند ماه قبل جراحی کرد و اخبار حاکی از احتمال بازگشت او به ترکیب میلان در ابتدای سال جدید است. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخته و او را بازیکنی مهم در رختکن تیمش توصیف کرد.

1708289

استفانو پیولی گفت: "وقتی زلاتان به اینجا آمد، میلان تیمی نبود که تصور قهرمانی داشته باشد. اما زلاتان اینقدر باهوش بود که در مواقع لزوم مداخله کند و کمک های به دیگر بازیکنان ضروری بود. حضور زلاتان فقط برای ما مثبت بوده است. او همیشه چیز بیشتری از خودش می‌خواهد و اینگونه همیشه موفق می‌شود که خواسته بیشتری از دیگر بازیکنان نیز دارد. ما امیدواریم که زلاتان به زودی بتواند به دنیای فوتبال بازگردد.

او همیشه سعی خواهد کرد تا از زمان حضور خود در زمین بهترین استفاده را ببرد و همچنین به دنبال اهداف بالاتر باشد، زیرا این ذهنیت اوست. بازیکنان الگو و بزرگ از نظر ذهنی در جایگاه بالایی قرار دارد. آنها وسواس زیادی دارند که از هر شرایطی بیشترین بهره را ببرند. زلاتان صبح ها از خواب بیدار می شود تا هر کاری که می تواند انجام دهد تا در همه دقایق بیشترین بهره را از روز خود ببرد. زمانی که زلاتان باید روی یک موضوع تمرکز می کند، او صد مایل سرعت در ساعت حرکت می کند و تا زمانی که به هدفش نرسد متوقف نمی شود."

دیدگاه‌ها