کد خبر : 1860495 | 30 آذر 1401 ساعت 14:09 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

بالاخره 50 درصد ماجرا حل شد؛

باشگاه زنیت زمان بازی با سپاهان را اعلام کرد

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ روز هفدهم فوریه را به عنوان تاریخ دیدار دوستانه برابر سپاهان روی سایت رسمی خود قرار داده است.

باشگاه زنیت زمان بازی با سپاهان را اعلام کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از جاری شدن پیمان خواهرخواندگی میان دو باشگاه سپاهان و زنیت روسیه همواره صحبت‌هایی درباره برگزاری یک دیدار دوستانه مطرح بوده که طی ماه‌های اخیر انتشار اخبار درباره این موضوع به اوج خود رسیده است؛ موضوعی که البته ناهماهنگی‌هایی نیز در آن وجود داشته است.

طی ماه‌های گذشته ابتدا سپاهان ششم آذرماه را به‌عنوان زمان دیدار دوستانه برابر زنیت اعلام کرد. در ادامه دوازدهم آذرماه تاریخی بود که از سوی مسئولان باشگاه سپاهان عنوان شد، اما این وعده باز هم عملی نشد. تاریخ بعدی‌ای که برای برگزاری این مسابقه دوستانه اعلام شد سوم فوریه ۲۰۲۳ (چهاردهم بهمن‌ماه سال‌جاری) بود که توافق بر سر این تاریخ هم به نتیجه خاصی نرسید.
 
درنهایت روز گذشته سایت‌رسمی باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه با انتشار اطلاعیه‌ای از جزئیات نهایی دیدار دوستانه با سپاهان خبر داد، همچنین زمان برگزاری آن را رسماً اعلام کرد. 

1783686

در این اطلاعیه آمده است:

«تاریخ تایید شده برای برگزاری دیدار دوستانه سپاهان و زنیت که در ایران برگزار خواهد شد
بازی دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و زنیت سنت‌پترزبورگ، هفدهم فوریه ۲۰۲۳ (بیست‌وهشتم بهمن‌ماه سال‌جاری) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
دو باشگاه فوتبال زنیت و سپاهان در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند و به‌عنوان بخشی از برنامه مشارکت، باشگاه‌ها در زمینه ورزش، آموزش علمی و فنی، دوره‌های آموزشی، استعدادیابی و همچنین توسعه تیم‌های جوانان و جوانان تبادل تجربیات می‌کنند.
زمان دقیق شروع بازی دوستانه سپاهان-زنیت و اطلاعات مربوط به پخش دیدار، متعاقباً منتشر خواهد شد.»

1783693

این اعلام رسمی در شرایطی از سوی باشگاه روسیه‌ای اعلام شده که هنوز باشگاه سپاهان واکنش رسمی به این موضوع نداشته و با این وصف همچنان نمی‌توان 28 بهمن ماه را تاریخ قطعی برگزاری این دیدار دوستانه دانست.
نکته مهم دیگر اینکه هنوز برنامه‌ای از سوی سازمان‌لیگ برای بازی‌های لیگ‌برتر تا پایان نیم‌فصل اول و سپس زمان شروع نیم‌فصل دوم اعلام نشده و باید دید پس از اعلام برنامه شرایط برای برگزاری این مسابقه دوستانه مهیا خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها