کد خبر : 1860499 | 30 آذر 1401 ساعت 14:21 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت از نقل و انتقالات و تمدید اجباری

دردسرهای تمام نشدنی جذب حمدالله برای الاتحاد

باتوجه به محرومیت الاتحاد از نقل و انتقالات، آنها با هزینه بیشتر مجبور به تمدید قرارداد با ستاره‌های خود هستند.

دردسرهای تمام نشدنی جذب حمدالله برای الاتحاد

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاتحاد روز گذشته قرارداد احمد حجازی، بازیکن ملی‌پوش مصری خود را تمدید کرد؛ حجازی یکی از 6 بازیکن تیم الاتحاد بود که در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو، با اتمام قراردادش، آزاد می‌شد و می‌توانست این تیم را ترک کند.

مارسلو گروهی، عبدالرزاق حمدالله، برونو هنریکه، هلدر کاستا و کورنادو، پنج بازیکن دیگری هستند که مدت زمان قراردادشان به پایان خواهد رسید و این مسئله چالش بزرگی را پیش روی باشگاه الاتحاد قرار داده است.

نکته مهم این است که باتوجه به عدم امکان جذب بازیکن جدید، الاتحاد برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی احتمالا مجبور به صرف هزینه بیشتر خواهد شد.

الاتحاد به تازگی برای بستن پرونده‌های خود در دادگاه عالی ورزش، هزینه زیادی کرده و حالا باید برای تمدید قرارداد بازیکنان خود، به دنبال منابع مالی جدیدی باشد.

1783692

این باشگاه عربستانی در شرایطی با این بحران مواجه شده است که به دلیل جذب عبدالرزاق حمدالله، از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و در صورت جدایی بازیکنان خود، با مشکل مواجه خواهد شد.

این باشگاه پرطرفدار عربستانی فصل گذشته به دلیل بدهی‌های خود از حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازماند و نتوانست مجوز حرفه‌ای و حالا در موقعیت مشابه پرسپولیس و استقلال قرار دارد.

دیدگاه‌ها