کد خبر : 1955430 | 15 مرداد 1402 ساعت 18:00 | 37.1K بازدید | 31 دیدگاه

بنزما عامل کنار گذاشته شدن آقای گل عربستان!

باشگاه الطائی با ارائه پیشنهادی خواستار جذب عبدالرزاق حمدالله شده است.

بنزما عامل کنار گذاشته شدن آقای گل عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که عبدالرزاق حمدالله به پایان دوران حضور خود در الاتحاد نزدیک شده است، چرا که او به دلیل مسائل فنی از ترکیب تیم در بازی شب گذشته مقابل الهلال کنار گذاشته شد.

از زمان پیوستن بنزما به الاتحاد و گرفتن شماره 9 از حمدالله و اعطای آن به ستاره فرانسوی، رابطه میان آقای گل فصل قبل لیگ عربستان و مدیران باشگاه رو به سردی رفت و پس از دیدار شب گذشته نونو اسپریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، صراحتا اعلام کرد هر بازیکنی که به ماندن تمایل داشته باشد، در تیم می‌ماند.

حالا نیز به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به الاتحاد در ساعات آینده شاهد تحولات زیادی در مورد آینده عبدالرزاق حمدالله با ببرها باشند، چرا که برخی از باشگاه‌ها از هم‌اکنون شروع به رصد وضعیت این بازیکن کرده‌اند و پرس‌و‌جوها را درخصوص وی آغاز کرده‌اند.

1889003

طبق اعلام رسانه سعودی اسپورت، باشگاه الطائی درخواستی را به دست مدیران الاتحاد رسانده و اعلام کرده خواستار جذب قرضی عبدالرزاق حمدالله به مدت یک فصل است.

باید دید که الاتحاد درخصوص آینده عبدالرزاق حمدالله چه تصمیمی خواهد گرفت. با توجه به عدم حضور این بازیکن در تفکرات نونو اسپریتو سانتو، مهاجم مراکشی به دنبال جدایی است تا در تیم دیگری فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

دیدگاه‌ها