کد خبر : 1860505 | 30 آذر 1401 ساعت 15:05 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

سوارز در گرمیو؟

مذاکرات نهایی لوئیس سوارز با باشگاه برزیلی

در چند روز آینده و پس از مذاکرات نهایی بین لوئیس سوارز و باشگاه گرمیو، مشخص می شود که ستاره اروگوئه ای در لیگ برزیل و برای گرمیو بازی خواهد کرد یا خیر.

مذاکرات نهایی لوئیس سوارز با باشگاه برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز در تابستان امسال و پس از جدایی از اتلتیکو مادرید به ناسیونال اروگوئه پیوست. او پس از 16 سال بار دیگر پیراهن باشگاه محبوبش را به تن کرد تا به فاصله چند ماه تا جام جهانی فرم خوب خودش را حفظ کند. سوارز به هدفش نیز رسید و با ثبت هشت گل در 14 بازی کمک کرد ناسیونال قهرمان لیگ اروگوئه شود. او در آخرین بازی خود نیز موفق شد دو گل به ثمر برساند.

1783702

سوارز در جشن قهرمانی ناسیونال با این باشگاه و هواداران خداحافظی کرد و گفت که پس از جام جهانی تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. کار اروگوئه در جام جهانی زودتر از انتظارات تمام شد و این تیم در دور گروهی کنار رفت.

پس از مدتی استراحت به نظر می رسد، سوارز در مورد تیم بعدی خود به جمع بندی نهایی رسیده و به گرمیو برزیل خواهد رفت. هنوز مذاکرات ادامه دارد ولی گرمیو جدی‌ترین باشگاه خواهان سوارز است.

1771804

رئیس باشگاه گرمیو در این رابطه گفت:«این هفته با مدیر برنامه های سوارز مذاکره خواهم کرد. قرار ملاقاتی داریم و باید ببینیم که نتیجه چه می شود. شایعات زیادی در مورد مذاکرات ما منتشر شده اما جلسه نهایی همین هفته است. به هواداران این را تضمین می دهم که بر خلاف مورد ادینسون کاوانی که بیشتر شایعه بود، در مورد سوارز همین هفته تکلیف مشخص می شود. یا او را جذب می کنیم یا همه چیز منتفی خواهد شد.»

دیدگاه‌ها