کد خبر : 1860509 | 30 آذر 1401 ساعت 15:30 | 23.3K بازدید | 9 دیدگاه

برای خرید او صف کشیده‌اند

گواردیول- رئال: نام پدیده کروات در افق مادرید!

نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.

گواردیول- رئال: نام پدیده کروات در افق مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، یوشکو گواردیول، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی و در واقع یکی از پدیده های رقابت ها بود. مدافع 20 ساله تیم ملی کرواسی و باشگاه لایپزیش، در همه ترکیب های ایده‌آل و منتخب جام جهانی حضور دارد و توانایی فیزیکی بالا در کنار استحکامی که به خط دفاعی کرواسی داده بود، باعث شده تا بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی خواهان جذب او شوند. 

1781645
1781644

یکی از این باشگاه ها رئال مادرید است. واقعیت این است که علاقه رئال به گواردیول به مدت ها پیش بر می گردد، زمانی که او تازه به تیم اول دیناموزاگرب رسیده بود. در یک سال و نیم گذشته که او به لایپزیش پیوسته، توجهات رئال به او بیشتر نیز شده است. گواردیول یکی از بهترین مدافعان میانی بوندسلیگاست و در هر هفت بازی کرواسی در جام جهانی به میدان رفت و در بازی رده بندی یک گل نیز به مراکش زد.

1783707

رشد قیمت فوق العاده

18 میلیون یورویی که لایپزیش برای خرید او به دیناموزاگرب پرداخت کرد را فراموش کنید. حالا قیمت او بسیار بیشتر شده است. 42 بازی برای لایپزیش در بوندسلیگا و درخشش در هفت بازی کرواسی در جام جهانی باعث شده تا رقم فروش او چند برابر شود. در قرارداد او بند فسخ 110 میلیون یورویی وجود دارد و همه می دانند که لایپزیش برای او پلی برای رسیدن به باشگاه های بزرگتر است. مشکل اما اینجاست که لایپزیش باشگاهی متمول است و نیازی به فروش گواردیول ندارد. به خصوص که اخیرا کار انتقال انکونکو به چلسی تمام شده و باشگاه آلمانی از این ناحیه به سود قابل توجهی نیز دست یافته است.

1780847

کار دشوار رئال در رقابت با لیگ برتری‌ها

چند باشگاه لیگ برتر انگلیس رقبای رئال در راه خرید گواردیول هستند اما برای رسیدن به جمع بندی نهایی، باشگاه مادریدی باید چند ابهام را برطرف کند. در واقع رئال باید به یک نتیجه قطعی در مورد اهدافش برای تابستان پیش رو برسد. اینکه آیا نیاز به خرید یک مدافع میانی گران‌قیمت وجود دارد یا خیر. در حال حاضر ادامه کار ناچو در رئال مبهم است و گفته می شود شاید او از رئال برود. در این صورت یک جای خالی برای گواردیول باز خواهد شد. همچنین احتمال عدم تمدید با فرلاند مندی نیز بالاست. داوید آلابا می تواند در پست دفاع چپ بازی کند و حتی ادر میلیتائو در ترکیب برزیل در جام جهانی ثابت کرد که می تواند به عنوان مدافع راست نمایش خوبی داشته باشد. آلابا در چپ، میلیتائو در راست، گواردیول و رودیگر نیز در دفاع میانی؛ این می تواند ترکیب خط دفاعی رئال برای فصل بعد باشد.

1775205

جمع بندی پایانی

گواردیول مورد علاقه رئال قرار دارد ولی هنوز تصمیم نهایی در مورد او گرفته نشده است. گواردیول در بازار نقل و انتقالات خواهد بود ولی نکته مهم اینجاست که لایپزیش نیاز مالی ندارد و با هر قیمتی او را نمی فروشد. خود بازیکن در یکی دو مصاحبه اخیر خود از علاقه اش به رئال خبر داده و این هم می تواند در انتقال احتمالی او به باشگاه مادریدی تاثیرگذار باشد. اکنون باید دید رئال چه زمانی قدم اول را بر می دارد.

دیدگاه‌ها