کد خبر : 1860511 | 30 آذر 1401 ساعت 15:26 | 2.8K بازدید | 5 دیدگاه

برد مس نیاز به سر داشت!(ویدیو)

مدافع با تجربه نارنجی‌پوشان رفسنجان اجازه نداد دربی مسی‌ها به تساوی کشیده شود.

برد مس نیاز به سر داشت!(ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر مس رفسنجان مقابل مس کرمان در شرایطی به دست آمد که در کنار بازیکنان هجومی، دروازه‌بان و مدافعان این تیم هم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و توانستند در عقب زمین با نمایشی مطمئن اجازه ندهند دروازه‌شان در این جدال حساس باز شود.

یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های مس کرمان در دقیقه ۲۹ این مسابقه شکل گرفت، اما سه شوت به سمت دروازه با دو بار واکنش تماشایی حامد لک و یکبار هم نجات دروازه دیدنی رامتین سلیمان‌زاده شکل گرفت.

سلیمان‌زاده که در تمام بازی‌های این فصل یکی از مهره‌های ثابت خط دفاعی مس رفسنجان بوده و نمایش مطمئن و خوبی در ترکیب تیمش داشته، این هفته هم مقابل مس کرمان پرتلاش و دونده ظاهر شد و بارها با تکل‌ها و قطع توپ‌های خود اجازه نداد بازیکنان حریف در ایجاد موقعیت موفق باشند و در نبردهای هوایی هم برتری داشت.

مدافع با تجربه مس رفسنجان در دقیقه ۲۹ پس از اینکه حامد لک ضربه ایستگاهی خطرناک میلاد خدایی‌اصل را برگشت داد، در ریباند شوت مهاجم مس کرمان را با ضربه سر از روی خط دروازه برگشت داد تا نتیجه یک بر یک نشود و شاگردان ربیعی با حفظ این گل نبض بازی را در دست بگیرند و گل دوم را هم در نیمه دوم بزنند.
 

ویدئو: 267693

دیدگاه‌ها