کد خبر : 1860525 | 30 آذر 1401 ساعت 16:09 | 46.5K بازدید | 21 دیدگاه

برد در اولین بازی برخلاف ساغلام، بردیف و سولدو

خوشتیپ لالیگایی طلسم تراکتور را شکست (عکس)

پاکو خمس در اولین حضور روی نیمکت تراکتور سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

خوشتیپ لالیگایی طلسم تراکتور را شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و ساعاتی پیش از شهرآورد پایتخت، تراکتور چند ده کیلومتر آن طرف تر از استادیوم آزادی و در ورزشگاه انقلاب کرج، در حالی به مصاف پیکان رفت که پاکو خمس را روی نیمکت خود داشت‌.

سرمربی سابق رایو وایکانو که اولین اسپانیایی نیمکت تراکتور محسوب می‌شود، در این بازی مطابق انتظارات تیمش را با سیستم ۴-۳-۳ به زمین فرستاد تا برای نخستین بار در این فصل، تراکتوری‌ها با این چینش به میدان بروند.

در این بازی اگرچه تراکتور نمایش موردنظر هوادارانش را نداشت و در چند مورد با خوش‌شانسی از دریافت گل گریخت اما نکته مهم همین کسب سه امتیازی بود که سرخپوشان تبریزی را تا رده پنجم بالا برد.

خمس با این برد تبدیل به اولین سرمربی خارجی چند سال اخیر تراکتور شد که می‌تواند در اولین بازی به پیروزی برسد. ارطغرل ساغلام با تساوی مقابل شهرخودرو آغاز کرد و بردیف با شکست برابر گل‌گهر و زوونیمیر سولدو نیز در مجموع نتایج ناامیدکننده‌ای را به دست آورد.

اما سرمربی لالیگایی در همین گام نخست نشان داد که می‌تواند حتی در روزهایی که تیمش خوب بازی نمی‌کند هم ببرد و همین پیروزی در هر حالت، ویژگی تیمی است که در بالای جدول قرار خواهد داشت.

البته انتظار از تیم تحت هدایت پاکو خمس، تیمی هجومی با مالکیت توپ بالاست که هر بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کند - درست مثل رادیو وایکانو که البته توان رقابت با بزرگان لالیگا را نداشت اما حالا تراکتور پرستاره و پرمهره، از این توانایی برخوردار است.

1783731

عکس از حامد عراقی

دیدگاه‌ها