کد خبر : 1860537 | 30 آذر 1401 ساعت 17:02 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله‌زاده: این برد ثمره اردوی امارات بود

برای شادی وقت زیاد است الان فقط باید ببریم!

بازیکن فولاد می گوید تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی، در دیدار با نفت مسجدسلیمان خودش را نشان می‌دهد.

برای شادی وقت زیاد است الان فقط باید ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند هفته ناکامی در کسب پیروزی، فولاد رقابت های لیگ برتر را به بهترین شکل ممکن آغاز کرد. شاگردان نکونام در یک بازی خارج از خانه، با چهار گل از سد نفت مسجدسلیمان عبور کردند تا شاگردان نکونام با روحیه بالایی ادامه بازی های لیگ را از سر بگیرند.

احمد عبدالله زاده در این بازی موفق شد گل دوم فولاد را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کند. او در خصوص این بازی گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت، تیم‌هایی که آقای مهاجری هدایت می‌کند فوتبال با خوب بازی می‌کنند و در بازی گذشته هم کار ما را سخت کردند. حق ما در این دیدار برد بود، در دیدارهای قبلی هم بازی‌هایی بود که باید می‌بردیم اما یک اشتباه یا یک غفلت یا اشتباهات داوری باعث می‌شد به حقمان نرسیم. اما برابر نفت همه تنها به برد فکر می‌کردیم و چیزی جز آن ما را راضی نمی‌کرد. این برد برای ما از نان شب واجب تر بود.

هافبک فولاد خوزستان افزود: از روزی که تمرینات را بعد از تعطیلی شروع کردیم و‌پس از آن اردوی دبی را برگزار کردیم تنها به این فکر کردیم و می‌دانستیم لیگ برتر برای ما از این دیدار شروع می‌شود و دیدید که توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم. این برد ابتدای کار ماست و باید در سه دیدار پایانی تا نیم‌فصل بتوانیم‌ امتیازاتی که لازم است را بگیریم و در جدول ‌بالاتر بیاییم.

1482216

او ادامه داد: تاثیر بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ اماراتی اینجا خودش را نشان می‌دهد، دو دیدار خوب در امارات برگزار‌کردیم و حالا ثمره‌اش را در لیگ برتر و پس از آن جام حذفی ‌لیگ قهرمانان آسیا خواهید دید. سیاست ما بازی به بازی است و اکنون به فکر بازی با ذوب‌آهن هستیم. دیدار با نفت مسجدسلیمان برای ما تمام شد و  تنها به فکر ذوب آهن خواهیم بود چرا که وقت برای شادی همیشه است و اکنون زمان تلاش و تمرکز برای مسابقات بعدی است.

عبدالله زاده در پایان گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که در تمامی شرایط همراه ما هستند، این گروه و این تیم برای شادی هواداران و مردم خوزستان از هیچ فداکاری دریغ نخواهند کرد و مطمئن باشند تا آخرین لحظه برای دلخوشی آن‌ها خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها