کد خبر : 1860541 | 30 آذر 1401 ساعت 17:22 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

هفته دوازدهم با جنجال کلید خورد

راه‌یاب ملل مریوان در دوازدهمین هفته لیگ برتر مردان در مسابقه‌ای که خارج از خانه میزبان آن بود، سه بر یک مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد.

هفته دوازدهم با جنجال کلید خورد

 به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 30 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای یزد، تهران (دو مسابقه)، مشهد، ارومیه، سیرجان و اردکان پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته راه‌یاب ملل مریوان میزبان گیتی‌پسند اصفهان شد. در این دیدار که بنا به درخواست مریوانی‌ها و موافقت میهمان ساعت 14 امروز در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم گیتی‌پسند با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد.

در این مسابقه که ست نخست آن با پیروزی 25 بر 20 راه‌یاب ملل مریوان به پایان رسید، اصفهانی‌ها در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 19 و 27 بر 25 حریف خود را شکست دادند.

شاگردان آرش صادقانی در تیم مریوان با 5 برد و 14 امتیاز به جایگاه یازدهم رفت و تیم گیتی پسند با پنج برد و 18 امتیاز به صورت موقت در جایگاه نهم قرار گرفت تا با انجام باقی مسابقات جایگاه نهایی تیم‌ها در هفته دوازدهم مشخص شود.

بازیکنان تیم مریوان نسبت به رای داور در امتیاز پایانی این مسابقه اعتراض داشتند و همین دلیل در پایان مسابقه دقایقی اعتراض خود را با داوران و ناظران در میان گذاشتند.

این دیدار که به مدت 128 دقیقه ادامه یافت 4 کارت زرد و قرمز داشت که کارت‌های زرد آن را محمد باقری بازیکن گیتی‌پسند و عماد جوینده بازیکن راه‌یاب ملل گرفتند. سعید عقیلی سرمربی گیتی‌پسند و محمد بربست بازیکن این تیم هم کارت‌ قرمز گرفتند.

دیدگاه‌ها