کد خبر : 1860543 | 30 آذر 1401 ساعت 17:26 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب‌آهن و عادت نیمه بالای جدول با تارتار

ذوب‌آهن در فصل جاری نیز توانسته جایگاه هفتمی خود را حفظ کند.

ذوب‌آهن و عادت نیمه بالای جدول با تارتار

به گزارش ورزش سه، این فصل لیگ برتر ایران یک مدعی پرستاره و گرانقیمت دیگر به نام تراکتور را در خود داشته تا شمار مدعیان قهرمانی و سهمیه به عدد ۷ افزایش یابد اما با این حال تیمی که فصل گذشته توانسته خود را در جایگاه هفتمی حفظ کند، این بار هم بالاتر از تیمی نظیر فولاد، در این رتبه قرار گرفته است.

ذوب‌آهن تیمی است که با دو پیروزی متوالی مهم، مقابل رقبای مستقیم خود در جدول توانست بالا بیاید و با عبور از تیم‌هایی نظیر نساجی و آلومینیوم به جایگاه هفتم برسد.

این جایگاه از آن جهت اهمیت دارد که ذوب‌آهن از نظر مالی، تیمی اقتصادی به شمار می‌رود که با بودجه متوسط بسته شده اما با این حال در دومین فصل با هدایت تارتار نیز از جایگاه خود دفاع می‌کند.

1783781

نکته جالب در مورد ذوب‌آهن این است که شاگردان تارتار فصل گذشته در فولاد آره نا تیم نکونام را شکست داده و طلسم بزرگ این تیم در شکست ناپذیری را از بین بردند و حالا فرصت این را دارند تا با عبور از این تیم به رتبه پنجم هم برسند و فوتبال ایران را بار دیگر تحت تاثیر خود قرار بدهند.

نکته مهم این است که ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم و بیستم تا آستانه سقوط هم پیش رفت اما در این دو فصل باوجود اینکه ستاره‌ای هم در ترکیب ندارد، توانسته تیم قابل احترام و موفقی در فوتبال ایران باشد - آنها این هفته آلومینیوم را شکست دادند و در سه هفته بعدی به مصاف فولاد، صنعت نفت و هوادار خواهد رفت.

1783780

 

دیدگاه‌ها