کد خبر : 1860568 | 30 آذر 1401 ساعت 20:20 | 52K بازدید | 36 دیدگاه

رئیس آینتراخت فرانکفورت:

رونالدو حتی به آینتراخت پیشنهاد شده بود

رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت می‌گوید پیش از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد، ستاره پرتغالی به این باشگاه آلمانی پیشنهاد شده بود.

رونالدو حتی به آینتراخت پیشنهاد شده بود

به گزارش "ورزش سه"، موج شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین ادعا الکس هلمان، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت، می‌گوید پیش از آنکه رابطه کاری رونالدو و منچستریونایتد قطع شود ستاره پرتغالی به این باشگاه پیشنهاد شده بود.

1783838

در آستانه جام جهانی قطر یک مصاحبه جنجالی بین کریستیانو رونالدو و پیرس مورگان باعث شد رابطه او با منچستریونایتد دچار چنان تنشی بشود که ادامه همکاری غیرممکن به نظر برسد. در نهایت قرارداد رونالدو با باشگاه انگلیسی با موافقت طرفین فسخ شد. رونالدو سپس در جام جهانی 2022 شرکت کرد ولی این تورنمنت هم برای او و پرتغال با ناکامی به پایان رسید.

رونالدو از مدتی پیش از تمایل خود برای ترک منچستریونایتد گفته بود و بعد از پایان فصل 22-2021 که شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه چمپیونزلیگ به دست بیاورند او رسما گفت قصد جدایی دارد. اما انتقال او در طول تابستان عملی نشد و با حضور سرمربی جدید یونایتد، اریک تن‌هاخ، شرایط کریستیانو در این تیم بدتر شد.

1783837

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره مقصد رونالدو مطرح شد و از جمله از باشگاه النصر عربستان به عنوان تیمی که رونالدو را در ترکیبش می‌خواهد یاد شد. ولی الکس هلمان، رئیس باشگاه آلمانی آینتراخت فرانکفورت، امروز ادعای جدیدی مطرح کرد که مسلما جنجال‌های تازه‌ای به پا خواهد کرد.

رئیس آینتراخت در گفتگو با DAZN گفت:" رونالدو حتی به ما پیشنهاد شده بود. اگر از من بپرسید فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو را به تک‌تک باشگاه‌هایی که امسال در چمپیونزلیگ حضور دارند پیشنهاد داده بودند".

1783839
الکس هلمان، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت

آینتراخت فرانکفورت در دو سه فصل گذشته نتایج خوبی گرفته و فصل گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی رسید. این باشگاه آلمانی به این ترتیب سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را به دست آورد و در فصل جاری در گروه D حضور داشت. آینتراخت در این گروه با تاتنهام، اسپورتینگ و مارسی همگروه بود و در نهایت موفق شد بعد از تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کند.

دیدگاه‌ها