کد خبر : 1860576 | 30 آذر 1401 ساعت 22:03 | 39.6K بازدید | 5 دیدگاه

پیام سیمئونه به فلیکس: هیچکس بدون جایگزین نیست

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به شایعات درباره جدایی ژوائو فلیکس از این تیم واکنش نشان داد و گفت هیچکس آنقدر بزرگ نیست که نتوان برایش جانشین پیدا کرد.

پیام سیمئونه به فلیکس: هیچکس بدون جایگزین نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد رابطه ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی، و باشگاهش اتلتیکو مادرید به ایستگاه آخر رسیده است. اخیرا رئیس باشگاه اتلتیکو تلویحا تایید کرد که این ستاره پرتغالی ممکن است واندا متروپولیتانو را ترک کند ولی صحبتهای امروز دیه‌گو سیمئونه نشان داد این جدایی نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است.

با وجود عملکرد نه چندان خوب پرتغال و حذف از مرحله ‌یک‌چهارم نهایی با شکست مقابل مراکش، ژائو فلیکس تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشت و مورد تحسین قرار گرفت. رسانه‌های اروپایی از دو باشگاه آرسنال و پاری سن ژرمن به عنوان خریداران اصلی فلیکس یاد می‌کنند اما از سوی دیگر گفته می‌شود اتلتیکو برای واگذاری این مهاجم پرتغالی مبلغ قابل توجهی در حد 100 میلیون یورو می‌خواهد.

1783860

سیمئونه امروز در پاسخ به خبرنگاران درباره فلیکس تایید کرد که او ممکن است در ماه ژانویه از تیمش جدا شود. سرمربی اتلتیکو گفت:" هیچکس آنقدر بزرگ نیست که نتوان برایش جایگزین پیدا کرد. در هر صورت ما مثل همیشه به کارمان ادامه خواهیم داد. این برای ما خیلی مهم است. ژوائو جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشت و با اهمیتی که مربی پرتغال به او داده بود در گلهای زیادی نقش مستقیم داشت. امیدوارم در اتلتیکو هم شاهد بهترین ژوائو باشیم و او را مثل جام جهانی ببینیم. امیدوارم بتوانیم او را خوشحال نگه داریم تا ژوائو هم مثل جام جهانی بدرخشد".

1783861

فلیکس در سال 2019 به اتلتیکو مادرید پیوست و رکورد گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه را با قراردادی 130 میلیون یورویی به نام خود ثبت کرد. اما مهاجم پرتغالی هرگز نتوانست در سیستم دیه‌گو سیمئونه آنطور که از او انتظار می‌رفت بدرخشد.

دیدگاه‌ها