کد خبر : 1860592 | 01 دی 1401 ساعت 02:06 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی در برد حیثیتی پالما گل کاشت

فوتسالیست ایرانی پالما در جریان برتری تیمش مقابل کارتاگنا موفق به گلزنی شد.

طیبی در برد حیثیتی پالما گل کاشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگا ناسیونال اسپانیا، تیم فوتسال والدپنیاس که حسین طیبی را در جمع پنج بازیکن اصلی داشت و مسلم اولادقباد را در فهرست بازیکنان خود نمی‌دید، از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب مقابل کارتاگنا رده پنجمی قرار گرفت.

تیم فوتسال پالما پس از کسب سه پیروزی پیاپی به دنبال تداوم روند بردهای خود مقابل کارتاگنا برای حفظ فاصله امتیازی با بارسلونا صدرنشین بود که توانست در این دیدار حساس به این مهم دست پیدا کند.

یاران طیبی و اولادقباد که در تلاش برای رسیدن به دهمین برد این فصل بودند، توانستند مقابل کارتاگنا که یکی از حریفان آنها در بالای جدول به شمار می‌رود، به پیروزی ۶ بر ۳ دست پیدا کنند تا ۳۳ امتیازی شوند و ضمن تداوم حضورشان در جایگاه دوم لیگا ناسیونال اسپانیا، در فاصله چهار امتیازی بارسلونا بمانند.

1783896

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که طی دو هفته اخیر در گلزنی بدشانس بود و ضربات او به تیرک دروازه حریفان تیمش برخورد می‌کرد، در دقیقه ۲۸ دیدار مقابل کارتاگنا نیز توانست گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی توانست در جریان برتری پالما مقابل کارتاگنا بدرخشد که موفق شد هفتمین گل فصل خود را در غیاب اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی تیمش به ثمر رساند و البته یک کارت زرد هم بگیرد.
حسین طیبی در حالی توانست در دهمین بازی فصل خود با پیراهن پالما هفتمین گل خود را بزند که بخاطر حضور در اردوهای تیم ملی ایران و جام ملت‌های فوتسال، پنج مسابقه تیمش را از دست داده بود.

دیدگاه‌ها