کد خبر : 1860598 | 01 دی 1401 ساعت 09:20 | 26K بازدید | 12 دیدگاه

تن‌هاخ: پرونده رونالدو برای ما بسته شد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید دارد که این باشگاه دیگر هیچ صحبتی درباره کریستیانو رونالدو نخواهد کرد.

تن‌هاخ: پرونده رونالدو برای ما بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف برنلی رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
دو گل یونایتد در این بازی را کریستین اریکسن و همچنین مارکوس رشفورد به ثمر رساندند تا شیاطین سرخ بتوانند با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه شوند و حالا منتظر مشخص شدن حریف‌شان هستند. 
این اولین بازی یونایتد پس از پایان جام جهانی 2022 قطر و در عین حال اولین بازی این تیم پس از فسخ قرارداد با رونالدو پس از جنجال‌های فراوان این بازیکن پرتغالی نیز به حساب می‌آمد. 

1778087

تن‌هاخ در پاسخ به سوالی درباره واکنشش نسبت به ترک این باشگاه توسط این بازیکن به خبرنگاران گفت:« ما در این باره صحبت کردیم و بیانیه صادر کردیم. از نظر من این پرونده بسته شده و این اتفاق خوبی برای ما است. ما حالا بی‌صبرانه منتظر آینده هستیم.»
رشفورد شب گذشته ستاره تیمش در این بازی بود و این مربی هلندی درباره او اظهار داشت:« او موفق شد گلی فوق العاده بزند. رشفورد در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و البته که من امیدوار هستم بتواند این تمرکز را حفظ کند و نمایش درخشانی را ارائه دهد. او در سطح بسیار خوبی قرار دارد، عملکردش بازی به بازی بهتر می‌شود و باید بگویم که من از او کاملا راضی هستم و انتظار دارم که همین رفتار و همین سطح عملکرد را در دیدارهای پیش رو در ادامه فصل نیز حفظ کند.»

دیدگاه‌ها