کد خبر : 1860605 | 01 دی 1401 ساعت 10:32 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

رفع ابهام آلکنو در گفت و گو با ورزش سه؛

اولین واکنش سرمربی سابق ایران به هدایت ترکیه

ولادیمیر آلکنو در گفت و گویی با ما به شایعاتی که پیرامون حضورش در تیم ملی والیبال ترکیه مطرح می‌شود واکنش نشان داد.

اولین واکنش سرمربی سابق ایران به هدایت ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر آلکنو در مسابقات المپیک توکیو هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشت. این انتظار از سرمربی صاحب نام و بزرگی مثل آلکنو وجود داشت که تیم ملی والیبال ایران را به یک نتیجه خوب در المپیک توکیو برساند اما شرایط در آنجا اصلاً خوب پیش نرفت و در نهایت تیم ملی نتوانست حتی از گروه خود نیز صعود کند.

بعد از المپیک آلکنو تصمیم گرفت که استراحت کند و دیگر سمت مربیگری نرود اما در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه این سرمربی روس با فدراسیون والیبال ترکیه به توافق دست یافته و قرار است به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شود.

در همین راستا گفت و گوی کوتاهی با آلکنو داشتیم و او در پاسخ به سوال ورزش سه درباره احتمال هدایت تیم ملی والیبال ترکیه گفت: "از طرف فدراسیون والیبال ترکیه با من تماس گرفته شده و پیشنهاد هم مطرح شده است ولی من در حال فکر کردن به این موضوع هستم اما احتمال کمی وجود دارد که این پیشنهاد را بپذیرم چون من اصلا نمی خواهم به والیبال برگردم."

1637348

آلکنو در ادامه گفت: "این را هم باید بگویم که از خود روسیه هم پیشنهادهای زیادی به من شده است. از زنیت کازان، زنیت سن پترزبورگ و چند تیم دیگر به به من پیشنهاد شده اما من فعلا در حال فکر کردن به آنها هستم و هیچ جواب قطعی نداده‌ام."

دیدگاه‌ها