کد خبر : 1860607 | 01 دی 1401 ساعت 10:46 | 70.2K بازدید | 24 دیدگاه

تقدیر از ابر ستاره: مسی روی اسکناس‌های آرژانتین!

دولت آرژانتین قصد دارد تصاویر لیونل مسی و دیگر بازیکنان این تیم را روی اسکناس‌هایش چاپ کند.

تقدیر از ابر ستاره: مسی روی اسکناس‌های آرژانتین!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که رویای قدیمی مردم این کشور برای فتح دوباره این جام به حقیقت تبدیل شود. 
شاگردان لیونل اسکالونی با پیروزی برابر فرانسه در دیدار فینال این مسابقات جام را از آن خود کردند و مردم بوئنوس آیرس نیز با استقبال پنج میلیون نفری از کاروان این تیم در خیابان‌های پایتخت اتفاقی باورنکردنی و تاریخی را رقم زدند تا نشان دهند علاقه زیادی به بازیکنان تیم ملی کشورشان دارند. 
حالا روزنامه ال فایننسیرو خبر داده که بانک مرکزی آرژانتین قصد دارد این دستاورد تاریخی را با چاپ اسکناس‌هایی با تصویر ابر ستاره فوتبال این کشور و دیگر بازیکنان تیم ملی جشن بگیرد. 

1783922

از زمان انتشار این خبر تصاویر متعددی از اسکناس‌های آرژانتینی با حضور مسی و دیگر بازیکنان آرژانتین بر روی آن منتشر شده که هنوز هیچ یک مورد تایید بانک مرکزی این کشور قرار نگرفته است. 
این تصاویر صورت خندان مسی را روی یک اسکناس 1000 پزویی نشان می‎‌دهد و در چند ساعت گذشته با استقبال بسیاری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده که علاقه بسیاری نسبت به این موضوع نشان داده‌ و آن را تحسین کرده‌اند. 
مسی پیش از این نیز در بین مردم کشورش از جایگاه خاصی برخوردار بود اما کسب قهرمانی در جام جهانی باعث شد که او بیش از پیش در نقش یک اسطوره برای فوتبال آرژانتین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها