کد خبر : 1860618 | 01 دی 1401 ساعت 11:56 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

علیزاده: بهترین آرزوها برای مس عزیزم !

قائم مقام مستعفی مس رفسنجان امیدوار است درخشش تیم فوتبال این باشگاه پیش‌رو با وجود تغییرات ادامه‌دار باشد.

علیزاده: بهترین آرزوها برای مس عزیزم !

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که گذشت تیم مس رفسنجان علاوه بر اینکه توانست دربی کرمان را پیروز شود، با یک شوک ناگهانی مواجه شد چرا که علی علیزاده قائم مقام و محمد ربیعی سرمربی این باشگاه از سمت خود استعفا داده بودند که البته ربیعی با مخالفت مدیر جدید باشگاه به پست خود بازگشت. 
ستاره سابق استقلال که سه فصل کارهای اجرایی مس را بر دوش داشت در این باره و جدایی اش  توضیح می‌دهد:

* می‌خواستیم تیم را آسیایی کنیم
حدود چهار سال ما در مس رفسنجان حضور داشتیم. یک تیم مدیریتی متشکل از مدیریت، منابع انسانی و صندوق ایجاد کردیم تا بتوانیم قدم به قدم برنامه هایمان را اجرا کنیم. یکی از اهداف این برنامه پنج ساله رساندن تیم به لیگ قهرمانان آسیا بود. اما در این بین تغییر مدیریت همه چیز را به هم ریخت.

* قلبم با تیم مس است
برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت میکنم منتها این جابجایی برای برنامه های از پیش تعیین شده اصلا مفید نبود. من هم علی رغم نظر مثبت مدیر جدید صلاح ندانستم که به همکاری با باشگاه مس فسنجان ادامه دهم. در عین حال باید تاکید کنم که مس رفسنجان را با تمام وجود دوست دارم و حتی الان که بیرون آمده‌ام نیز قلبم برای این تیم می‌تپد.

* کاش پیش از جام جهانی تغییرات انجام می‌شد
فکر میکنم خیلی بهتر این‌ها میشد که تصمیم گیری شود. دوستان قبل از جام جهانی فرصت داشتند که دست به تغییر بزنند اما نمی‌دانم چرا در آن مقطع زمان زیادی تا شروع مسابقات بود چنین کاری نکردند. رجال  شهر ما خیلی بهتر می‌توانستند این مساله را مدیریت کنند ولی متاسفانه با بی مهری با ما رفتار شد و باشد که آیندگان همه چیز را قضاوت کنند. باشگاه محبوب مس به عنوان امانت در اختیار ما بود و حالا که این امانت را تحویل دوستان داده‌ایم امیدواریم امانت دار خوبی باشند و راه را به بهترین شکل ممکن ادامه دهند.

1695666

* یکی از مدرن ترین باشگاه‌های لیگ برتری هستیم
شک نکنید اگر تغییراتی رخ نمی‌داد، قطعا با همین مربی و بازیکنان سال آینده آسیایی می‌شدیم. در هر حال باز هم آرزو میکنم این افتاق برای مس رفسنجان رقم بخورد.
فکر میکنم تنها باشگاه فوتبالی که پس از انقلاب توانسته هفت زمین چمن طبیعی و مصنوعی، سالن های ورزشی مجهز و بزرگ، سالن ایفمارک، سالن بدنسازی، سونا، استخر، مجموعه‌های 4 هزار نفری و 15 هزار نفری و سایر امکاناتی این چنینی را فراهم کند، باشگاه مس رفسنجان است. هیچ باشگاه دیگری نتوانسته چنین پتانسیلی به ورزش کشور اضافه کند.
اگر دقت کنید تا همین چند سال باشگاه مس رفسنجان فقط شامل تیم فوتسال بانوان، فوتبال پایه و بزرگسالان آقایان بود اما در حال حاضر تیم‌های والیبال بانوان و آقایان لیگ برتر، دوچرخه سواری لیگ برتر، فوتسال بانوان لیگ برتر، کاراته آقایان و بانوان لیگ برتر و فوتبال آقایان لیگ برتر نشان می‌دهد که ما به معنای واقعی یک باشگاه ساختیم و سپس با موفقیت باشگاه‌داری کردیم. به جرأت می‌گویم که نسبت به بسیاری استان‌ها 10 یا 15 سال جلوتر هستیم.

* به نظر می‌رسد استعفایم پذیرفته شده
چند روزی است که استعفا داده‌ام و به باشگاه نمی‌روم. در این مدت هیچکس با من تماسی نگرفته و این احتمالا به آن معناست که با استعفای من موافقت شده است. برای من که جزئی از تیمی بودم که با تمام وجود مدیریت کرد و این باشگاه را ساخت واقعا تصمیم سختی بود که از آنجا جدا شوم. ای کاش لااقل اجازه می‌دادند پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم تا کمی از تلاشمان لذت ببریم. این را هم اضافه کنم ما هر کاری کردیم به خاطر مردم شریف رفسنجان بوده است.
دوست دارم در هر کجا که باشم به سربلندی مس رفسنجان کمک کنم. امیدوارم طی یک هفته آینده تکلیف همه مسائل روشن شود. 30 سال است که در فوتبال حرفه‌ای کشور حضور دارم و از همه عزیزانی که در این مدت به بنده اعتماد کردند بی‌نهایت سپاسگزارم.

* دست‌هایی پشت پرده بود
اکثر مدیران ارشد ورزشی کشور اذعان دارند که تیم مدیریتی مس رفسنجان یک تیم برنده بود. خیلی‌ها از ما مشورت گرفتند و الگوبرداری کردند. یکبار دیگر به مدیریت جدید تبریک می‌گویم و آرزو میکنم به بهترین شکل ممکن مسائل را حل و فصل کنند.

دیدگاه‌ها