کد خبر : 1860670 | 01 دی 1401 ساعت 16:40 | 42.4K بازدید | 9 دیدگاه

خاکی‌ترین پسر کرواسی: داستان گواردیول و فیات قدیمی

یوشکو گواردیول برای شرکت در جشن مدال برنز کرواسی با یک ماشین فیات قدیمی به روستای زادگاه پدرش رفت و این اقدام او در کرواسی با استقبال گسترده مواجه شده است.

خاکی‌ترین پسر کرواسی: داستان گواردیول و فیات قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، یوشکو گواردیول، مدافع 20ساله لایپزیش، در جام جهانی قطر تورنمنتی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت. درحالیکه کرواسی به عنوان نایب‌قهرمان دوره قبلی جام جهانی در قطر هم تا نیمه‌نهایی پیش رفت ولی با شکست مقابل قهرمان این جام، آرژانتین، به بازی رده‌بندی رسید و مدال برنز را به خود اختصاص داد یوشکو گواردیول به عنوان پدیده کرواسی در این دوره با تحسین‌های زیادی مواجه شد.

1784041

گواردیول بعد از بازگشت به کرواسی بلافاصله به دهکده زادگاه پدرش در سواحل دامالتیا رفت تا در جشنی که اهالی روستا به مناسبت مدال برنز کشورشان در جام جهانی برگزار کرده بودند شرکت کند. حضور او در یک روستا برای جشن سوم شدن کرواسی و استفاده‌اش از یک ماشین فیات پونتوی قدیمی در کرواسی سوژه شده است.

1784042

یک کاربر کروات در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" من هر روز بیشتر از این مرد خوشم می‌آید. تو خیلی خوبی گواردیول".

هوادار دیگری نوشت:" من هم همین ماشین را دارم یوشکو. حرف ندارد". کاربر دیگری در کرواسی خطاب به ستاره تیم دالیچ نوشت:" پدر من هم هیجده سال همین ماشین را داشت و هنوز هم هر روز صبح کلی سعی می‌کند تا روشنش کند. که البته بی‌فایده است". کاربر دیگری نوشت:" خاکی‌تر از گواردیول هم داریم؟"

یوشکو گواردیول در جام جهانی قطر در تک‌تک بازی‌های کرواسی در میدان حضور داشت و در هر بازی از ابتدا تا پایان در زمین بود. درخشش این پدیده کروات باعث شده بسیاری از دوست‌داران فوتبال او را شایسته حضور در تیم منتخب این تورنمنت بدانند.

دیدگاه‌ها