کد خبر : 1860674 | 01 دی 1401 ساعت 17:06 | 56.9K بازدید | 16 دیدگاه

همبازیهای سپاهان در استقلال و پرسپولیس: کاش می‌ماندیم!

همبازیان در سپاهان در دربی اخیر شرایط متفاوتی را تجربه کردند. دانیال اسماعیلی فر از ابتدا در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان آمد اما در دقایق پایانی تعویض شد.

همبازیهای سپاهان در استقلال و پرسپولیس: کاش می‌ماندیم!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که پرسپولیس برای کسب سه امتیاز بازی تلاش می کرد، سیامک نعمتی در دقیقه 83 به جای دانیال اسماعیلی فر وارد میدان شد و در نهایت هم در ثانیه های پایانی بازی پرسپولیس به گل دوم رسید. اما سجاد شهباززاده در دربی فرصت حضور در خط حمله تیم استقلال را پیدا نکرد. در روزی که آرمان رمضانی از روی سکوها بازی را دنبال می کرد سجاد شهباززاده امیدوار بود به عنوان بازیکن تعویضی شانس حضور در میدان را پیدا کند اما ترجیج ریکاردو ساپینتو این بود، در فاز تهاجمی مهره هایی چون پیمان بابایی، مهدی قایدی و رضا میرزایی را به میدان بفرستد.

سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر در پایان دربی و به سمت رختکن دقایقی با هم همکلام شدند. چه صحبتی میان آنها رد و بدل شد؟ دقیق نمی دانیم اما این دو در سپاهان که بازی می کردند، تمام و کمال در ترکیب ثابت تیم به میدان می رفتند و حتی سجاد شهباززاده در سپاهان توانست عنوان آقای گلی بازی ها را به دست بیاورد. شاید آنها افسوس روزهای حضور در سپاهان را می خورند و به هم می گویند ای کاش در سپاهان می ماندیم.

دیدگاه‌ها