کد خبر : 1860711 | 02 دی 1401 ساعت 00:26 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

در واکنش به اخبار جدایی ستاره مراکشی

مدیربرنامه اشرف حکیمی: او در پاریس خوشحال است

مدیربرنامه اشرف حکیمی جدایی موکلش را تکذیب و اعلام کرد او در پاریس خوشحال است.

مدیربرنامه اشرف حکیمی: او در پاریس خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام جهانی برای بازیکنان مراکشی، تورنمنت فوق العاده ای بود. آنها بهترین عنوان تاریخ فوتبال کشورشان را کسب کردند و حالا دریافت برخی پیشنهادات جدید نیز اجتناب ناپذیر است. در این میان، داستان برای حکیمی متفاوت است.

بدون شک، ستاره سمت راست مراکش یکی از مطرح ترین بازیکنان کشورش است. بازیکنی که حضور در رئال مادرید، دورتموند و اینتر را تجربه کرد و اکنون نیز برای پاریس به میدان می رود. درخشش اشرف حکیمی باعث شکل گیری شایعاتی درباره احتمال جدایی او از قهرمان فرانسه شد.

1784136

این مدافع راست 24 ساله هم قبل از آغاز رقابت های جام جهانی و هم در پایان این مسابقات، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، اما هیچ خبری از تمدید قرارداد او وجود نداشت و همین مسئله باعث بروز اخباری درباره جدایی احتمالی او و حتی بازگشت به فوتبال ایتالیا مطرح شد.

در همین خصوص، آلخاندرو کامانو ایجنت ستاره مراکشی در گفتگویی و در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت اشرف به اینتر گفت: برای آینده، فوتبال بسیار غیر قابل پیش بینی است، اما اکنون حکیمی در فرانسه بسیار خوشحال است و سه سال و نیم با پی اس جی قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها