کد خبر : 1860743 | 02 دی 1401 ساعت 11:39 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

گل به گل‌گهر‌ را از دنی آلوز الگو گرفتم

سفید چقایی: نساجی را به خاطر ساکت می‌بریم

هافبک تکنیکی هوادار تهران ابراز امیدواری می‌کند تیمش در جدال این هفته برابر نساجی به نتیجه دلخواه دست یافته و سرمربی‌اش را خوشحال کند.

سفید چقایی: نساجی را به خاطر ساکت می‌بریم

به گزارش “ورزش سه”، بازی با نساجی قائمشهر برای ساکت الهامی از اهمیت بالایی برخوردار است. تیمی که در فصل گذشته توانست آنها را به قهرمانی جام حذفی برساند و حواشی زیادی را نیز  پشت سر گذاشت. محسن سفیدچقایی هافبک تکنیکی و گلزن هوادار که این هفته نیز تک گل تیمش را به ثمر رسانده، مدعی است که آنها با بالاترین توان و انگیزه تلاش خواهند کرد برابر نساجی به نتیجه دست یافته و سرمربی‌شان را سربلند کنند. او در ابتدا درباره گلی که وارد دروازه فروزان و گل‌گهر سیرجان کرده می‌گوید: حیف شد بازی را به گل‌گهر باختیم. خوب بازی کردیم و در طول بازی تیم خوب گل گهر را تحت تاثیر قرار دادیم. وقتی بازی را می‌بازیم دیگر گلزنی من خیلی به چشم نمی‌آید. با این حال گل زدن به گل گهر برایم جذاب بود و درصحنه گل تا آخرین لحظه منتظر ماندم تا فروزان به هوای سانتر واکنش نشان دهد تا ضربه‌ام را بزنم. دقیقا به هدف گل زدم و می‌توانستم با یک پاس یا سانتر کار را از روی دوش خودم بردارم اما هدف گل بود و به گل هم رسیدم. این کار را از دنی آلوز یاد گرفتم. او همیشه تا آخرین لحظه صبر می‌کرد و برای تصمیم آخر عجله‌ای نداشت.

سفید چغایی در مورد رویارویی با نساجی مازندران گفت: مربی ما از این تیم به هوادار آمده و خیلی برای نساجی زحمت کشیده است. قهرمانی جام حذفی کار بزرگی بود که آقای ساکت انجام داد. اکنون او مربی ماست و ما هستیم که لذت کار با او را دنبال می‌کنیم. بارها در تمرین صحبت این بازی شد و آقا ساکت می‌گوید من از خانواده نساجی هستم و این بازی مهم نیست. اما برای من و هم‌تیمی‌هایم مهم است و می‌خواهیم با بالاترین توان در این بازی برای آقا ساکت بازی کنیم. تلاش می‌کنیم بازی را ببریم و آن را تقدیم سرمربی‌مان کنیم.

دیدگاه‌ها