کد خبر : 1860750 | 02 دی 1401 ساعت 12:23 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

محرومیت بی‌سابقه در انتظار کاوانی و خیمنز

دو باشگاه والنسیا و اتلتیکو مادرید نگران انتقال محرومیت ستاره‌های اروگوئه از تیم ملی به دیدارهای باشگاهی هستند.

محرومیت بی‌سابقه در انتظار کاوانی و خیمنز

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی 2022 قطر روز یکشنبه این هفته به پایان رسید اما جنجال‌ها و تبعات آن تا مدتی همچنان ادامه خواهد داشت.
درگیری‌های به وجود آمده پس از بازی اروگوئه برابر غنا در مرحله گروهی جام جهانی باعث شد که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال تنبیهاتی را برای بعضی از بازیکنان اروگوئه در نظر بگیرد که حالا باعث نگرانی باشگاه‌های اسپانیایی شده است.
فیفا هفته گذشته به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که فرصت اعتراض به رای صادره برای محرومیت بازیکنانش را دارد و حالا آریل رک، وکیل آرژانتینی، در تلاش است تا بتواند محرومیت بازیکنان این تیم را کاهش دهد.
رای کمیته انضباطی فیفا تا اواخر ماه فوریه سال آینده میلادی اعلام نخواهد شد و در آن زمان است که مشخص می‌شود آیا این محرومیت قرار است در سطح باشگاهی نیز اعمال شود یا خیر.
این در حالی است که هیچ یک از این دو سازمان (فدراسیون فوتبال اروگوئه و فیفا) تا امروز به تیم حقوقی والنسیا و اتلتیکو خبر نداده‌اند که این محرومیت ممکن است روی حضور ادینسون کاوانی و خیمنز در ترکیب این دو تیم تاثیر بگذارد اما آنها می‌دانند که چنین موضوعی محتمل است.
بسیاری معتقد هستند که رای نهایی فیفا محرومیت بین 10 تا 15 جلسه یا شش ماه دوری از میادین برای این دو بازیکن به دلیل رفتار خشن و غیر ورزشی است اما بعید به نظر می‌رسد که این محرومیت تاثیر روی حضور این بازیکنان در سطح باشگاهی داشته باشد.

دیدگاه‌ها