کد خبر : 1860751 | 02 دی 1401 ساعت 12:30 | 97K بازدید | 21 دیدگاه

مسی اشک همه را درآورد

پیام احساسی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، برای یک خبرنگار توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مسی اشک همه را درآورد

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر حالا مشغول استراحت و سپری کردن تعطیلات به همراه همسر و فرزندانش در روساریو است.

جایگاه او در فوتبال آرژانتین پس از کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی که رویای دیرینه مردم این کشور پس از فتح این جام در سال 1986 به همراه دیه‌گو مارادونا بود غیرقابل دسترس است.

این ستاره پاری سن ژرمن پس از برگزاری جشن قهرمانی در دوحه و سپس حضور در بوئنوس آیرس که با جمعیت باورنکردنی پنج میلیون نفری در خیابان‌های این شهر همراه بود، در آرامش در شهر محل تولدش استراحت می‌کرد که درباره مطلبی به نام «چمدان لیونل» شنید و توجه‌اش جلب شد.
.
این کتاب درباره مهاجران آرژانتینی است که به سایر کشورها سفر می‌کنند، بعضی از آنها در جامعه کشور میزبان حل می‌شوند اما بعضی دیگر سعی می‎‌کنند فرهنگ و جایگاه خودشان را همچنان حفظ کنند و به عقیده هرنان کاسیاری، نویسنده این کتاب، مسی نیز در بین همین افراد قرار دارد.

1784195

این کتاب در واقع روایت سختی‌هایی است که مسی از کودکی تحمل کرد تا بتواند خودش را به بالاترین سطح فوتبال دنیا برساند و در تمام طول این مدت با تمام وجود برای تیم ملی کشورش نیز تلاش کرد.

او در بخش دیگری از این کتاب به شخصیت آرام مسی اشاره کرده و مدعی شده است که او اهل خودنمایی نبود و همیشه جواب سوالات خبرنگاران را با بله، نه و ممنونم می‌داد، این در حالی است که مردم آرژانتین شخصیت‌های «شارلاتان» و پر سروصدا را بیشتر می‌پسندند و شاید سال‌ها به آن شکلی که باید نتوانستند با مسی ارتباط برقرار کنند یا قدر او را به شکلی که شایسته او بوده بدانند. در واقع این بازیکن نشان داده است که مانند بسیاری از مهاجران آرژانتین «چمدانی از ناامنی» را با خود حمل می‌کند. اما در نهایت آنها متوجه شدند که مسی حتی وقتی به قله فوتبال دنیا هم رسید، دست از آرژانتینی بودن برنداشت.

نوشته‌هایی که از این کتاب منتشر شده باعث شد که این بازیکن آرژانتینی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد و در نهایت پیامی صوتی برای نویسنده آن ارسال کند.

این پیام که برای برنامه‌ای با حضور اندی کوسنتزوف و کاسیاری ارسال شده بود باعث شد که این دو نفر نیز بسیار خوشحال شوند و با چشمانی اشک‌بار آن را گوش دهند.

1784194

مسی به آنها گفت:« من می‌خواستم این پیام را برای شما ارسال کنم چون ما اینجا به همراه همسرم بیدار هستیم و در حال غذا خوردن بودیم. در همین حال من سری به تیک تاک زدم و چیزهایی از این کتاب دیدم و بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. درباره هرنان و چیزهایی که نوشته است. من و همسرم شروع به گریه کردیم چون تمام این مسائل واقعی است.

من خواستم این پیام را برای شما ارسال کنم تا بتوانم از هردوی شما تشکر کنم و بگویم چیزی که شنیدیم به شدت ما را تحت تاثیر قرار داد. شما باعث شدید که ما اشک بریزیم. خواستم بدانید تا چه حد تحت تاثیر قرار گرفتیم. هردوی شما را از دور در آغوش می‌گیرم و بار دیگر از شما ممنونم.»

دیدگاه‌ها