کد خبر : 1860753 | 02 دی 1401 ساعت 12:36 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

دفاع و گلر آن ها نذاشت گل بزنیم

بزرگ: کسی باور نمی‌کند ما این بازی را باخته باشیم

شروین بزرگ می گوید به هیچ عنوان مستحق شکست در دربی نبودند.

بزرگ: کسی باور نمی‌کند ما این بازی را باخته باشیم

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان دربی را به هم نام رفسنجانی اش علی رغم موقعیت هایی که داشت واگذار کرد. شروین بزرگ‌ در این مورد به خبرنگار ما گفت: اگر کسی بازی ما را دیده باشد امکان ندارد باور کند ما دو‌ بر صفر نتیجه را واگذار کردیم. حریف دو توپ آورد که همان ها گل شد. ما هم در بحث مالکیت و موقعیت خیلی خوب بودیم. حامد لک خیلی خوب کار کرد و چند توپ صد در صد گرفت و دفاعشان هم چند توپ را از روی خط در آورد و همین باعث شد بازی را از دست بدهیم.
او که خودش چند موقعیت خیلی خوب داشت ادامه داد: من دو موقعیت داشتم که دفاع حریف دور کرد. یکی هم نیمه دوم داشتم که شاهین توکلی از روی خط در آورد و کلا بازی دست ما بود.
مهاجم مس در مورد شرایط مالی عنوان کرد: تعهدی را که گفتند، انجام دادند و یکسری مسائل که از قبل بود را می‌خواهند انجام دهند. 
این بازیکن در مورد دیدار برابر تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی تراکتور و پیکان را دیدیم. آنالیز خوبی انجام دادیم و امیدوارم از این هفته روند نتیجه گیری شروع شود. چند هفته است بدشانسی می آوریم و توپ هایمان گل نمی شود. انشاالله در این هفته همه چیز دست به دست هم دهد و با امتیاز از زمین خارج شویم. 
بزرگ در پایان در مورد اینکه اوایل فصل خط حمله خطرناکی داشتند و چه زمانی به روند خوب خود بر می گردند افزود: تلاش کل تیم و به خصوص مجموعه این است بازی با کیفیت ارائه بدهند و همانند قبل یک خط حمله آتشین داشته باشیم. تازه تعطیلات تمام شده و به زودی آن روند خوب را تکرار می کنیم و من خودم به عنوان مهاجم تلاشم این است که گل بزنم.

دیدگاه‌ها