کد خبر : 1860755 | 02 دی 1401 ساعت 12:41 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

بیست سال بعد جای جام از اخلاقم بگویید

مطهری: وقتش رسیده بود تیم ملی صعود کند

سرمربی نساجی معتقد است با وجود شکست برابر نفت آبادان این تیم روند خوبی را طی می‌کند.

مطهری: وقتش رسیده بود تیم ملی صعود کند

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال نساجی فردا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر میهمان هوادار خواهد بود. سرمربی نساجی بعد از شکست تیمش در دیدار خانگی هفته گذشته برابر نفت آبادان، در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و بعد از صحبت‌های اولیه، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. که در ادامه آن را می‌خوانید:

حمید مطهری صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد:" ما بازی قبلی را به یک شکل عجیب و غیرمنتظره ای واگذار کردیم. سعی کردیم فراموش کنیم و خودمان را آماده بازی فردا کردیم. می دانید در لیگی که ما داریم تک تک بازی ها، بازی های سخت و فشرده ای است از هر نظر خودمان را آماده کردیم که بتوانیم فردا بازی قابل قبول و قابل احترامی انجام دهیم. بچه ها نشان دادند که توانمند و تک تک شان برای من ارزشمندند و این را ثابت کردند.

فقط از آنها می خواهم خودشان باشند و بازی قابل قبولی هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تاکتیکی انجام دهند و از بازی لذت ببرند. دوست دارم خارج از مسائل احساسی یک فوتبال رو به جلو و خوب داشته باشیم. خودمان را از هر نظر آماده کردیم برای بازی فردا. همیشه گفتم امیدوارم فوتبال رو به جلویی ارائه دهیم.

مسائل تاکتیکی را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

* تعطیلات برای روند نساجی خوب بود؟

تعطیلات همیشه به ضرر فوتبال است. ما احترام گذاشتیم به نظر سازمان لیگ و روند خیلی خوبی هم داشتیم اما می‌دانیم تعطیلات برای فوتبال خوب نیست. در مورد مسائل حاشیه ای هم ما مشکلی نداریم.

* فشار زیاد در اردوی ترکیه و مصدومیت دو بازیکن

نمی دانم کدام کارشناس با شما صحبت کرده که فشار زیادی در تمرینات ما دیده است. از لحاظ بالانس تمرینی شرایط خیلی خوبی داریم. تیم مان هم خیلی آماده بود و در ترکیه هم بازی های فوق العاده ای انجام داد. پیش می آید که در یک فصل، تیم در یکی دو بازی واقعا خراب باشد. همه این موضوع هم به عهده من است و باید بپذیریم. بعد از بازی هم گفتم خجالت زده هستم بابت این بازی و مسئولیتش را هم به عهده گرفتم اما روند خوبی داریم. در مورد مصدومیت هم باید بگویم بالاخره فوتبال یک بازی درگیرانه و فیزیکی است. مهدی در تمرین و شاهین هم در یک بازی دوستانه مصدوم شدند. برای هر دو عزیز آرزوی سلامتی می کنم.

1780712

* نبود هواداران در ورزشگاه؟

متاسفانه امسال ما در دو بازی فقط هوادار داشتیم. می دانید هواداران نساجی هم ویژه هستند. دست تک تک شان را می بوسم. همیشه به تیم یک روحیه واقعی تزریق می کنند و متاسفانه این شانس را نداشتیم که خیلی از آنها بهره ببریم ولی انرژی مثبت را در کوچه و خیابان و فضای مجازی گرفتیم. باید جوری کار کنیم که پاسخ محبت آنها را بدهیم ولی باید واقع بین هم باشیم با توجه به بضاعت خودمان ولی نهایت تلاش مان را می کنیم که بهترین باشیم. در مربیگری هم هدفم این است که کسانی که به من اعتماد کردند صادقانه کنارشان باشم و جواب اعتمادشان را بدهم و مدل زندگی و مربیگری ام این بوده که سعی کنم یک انسان وارسته و الگو و مربی خوبی برای شاگردانم باشم. سعی کردم همیشه مبادی آداب باشم تا ده بیست سال آینده خانواده و دوستان و مردم قبل از این که دنبال شمردن جام های من باشند، راجع به انسانیت و اخلاقم صحبت شود. سعی کردم بهترین خودم را ارائه بدهم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی.

* کیفیت جام جهانی و عملکرد تیم ملی؟

بزرگ ترین رویداد فوتبالی دنیاست و بهترین ها آنجا هستند. آرزو داشتم تیم ملی به مرحله بعدی برود با توجه به پتانسیل و گروهی که داشتیم دوست داشتم که صعود کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. آرزوی بهترین ها را دارم برای تیم ملی در آینده. کسانی که از نزدیک من را می شناسند می دانند برزیل و ایتالیا را دوست دارم. برزیل در بخش‌های دفاعی هم تیمش را به سطح اول رسانده بود اما آن اتفاقات افتاد و حذف شد ولی برای من برزیل همیشه برزیل است.

* نخستین بازی احمد موسوی؟

خب احمد بازیکن بزرگی بوده و در تیم های بزرگ بازی کرده است. با توجه به نیاز خودمان او را جذب کردیم. او مدتی از فوتبال دور بوده و باید کمکش کنیم تا به شرایط خوب برگردد. در آن بازی هم بحث احمد نبود. تیم مان کلا بد بود و این بد بودن هم مقصرش کسی نیست جز حمید مطهری.

دیدگاه‌ها