کد خبر : 1860758 | 02 دی 1401 ساعت 12:53 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

من با اسب‌ها حرف می زنم؛

یک روز با سردار آزمون در زادگاهش (پیش پرده)

بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...

یک روز با سردار آزمون در زادگاهش (پیش پرده)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که هنگام گرم کردن در دیدار برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا برای سردار آزمون به وجود آمد کمتر کسی امیدوار بود که این ستاره ایرانی به جام جهانی برسد اما هر طور که بود با تلاش های تیم پزشکی و خود سردار، او در قطر حضور پیدا کرد. 

اگرچه آزمون در بهترین فرم خود به جام جهانی قطر نرسید اما در دیدار هایی که به میدان رفت تاثیرگذار ظاهر شد؛ هر چند که جام برای او و دیگر هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی با شکست برابر آمریکا و حذف از مسابقات، به تلخ‌ترین شکل ممکن به پایان رسید. 

1771795

سردار بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی به اردوی بایرلورکوزن ملحق شد و اتفاقا همین چند روز پیش در جریان دیدار دوستانه برابر زوریخ که با پیروزی 4-1 تیم آلمانی به پایان رسید یک گل زیبا را به ثمر رساند و بلافاصله پس از بازی خود را به ایران رساند. مطابق رسم بوندسلیگا با تعطیلات یک ماهه سال جدید میلادی اولین بازی رسمی لورکوزن حدود یک ماه دیگر خواهد بود.

تعطیلات چند روزه تمرینات بایرلورکوزن بهترین فرصت برای سردار آزمون بود تا به زادگاه و البته شهر مورد علاقه اش یعنی گنبد سفر کند. گنبد همیشه مورد علاقه‌ترین شهر برای گذراندن تعطیلات ستاره ایرانی بوده است. نه تنها خانواده آزمون در این شهر زندگی می‌کنند بلکه او در گنبد دو باشگاه والیبال زنان و سوارکاری سریک را هم تحت مدیریت خود دارد و تعطیلات زمان مناسبی است تا نظارتی هم بر آنها داشته باشد. 

ویدئو: 267966

ما هم از این فرصت استفاده کردیم و سفری یک روزه به گنبد داشتیم تا در حال و هوایی متفاوت با سردار آزمون دیدار کنیم. به محض ورود به سالن فرهنگیان گنبد با سردار آزمون مواجه شدیم که در حال صحبت با اعضای تیم والیبال زنان سریک در محل اسکان آن‌ها بود. سردار فارغ از اینکه یکی از مهم ترین ستاره های فوتبال ایران و آسیا محسوب می شود، رفتار کاملاً صمیمی با اعضای تیمش دارد و تک تک افراد حاضر در سریک از بازی برای تیمی که سردار آزمون مالکیت آن را بر عهده دارد راضی هستند. 

بعد از صحبت با سردار و چند بازیکن تیم دختران سریک درباره والیبال و مسائلی از این دست گفت و گویی اختصاصی با خود او داشتیم و درباره وضعیتش در باشگاه لورکوزن و البته اتفاقاتی که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پشت سر گذاشت صحبت کردیم؛ در واقع سکوت سردار بعد از جام جهانی اولین بار در مصاحبه با ورزش سه شکست و حرف‌های جالبی را به زبان آورد. 

1784201

رفتن به باشگاه سوارکاری سریک آخرین قسمت از این سفر بود. یک باشگاه سوارکاری مدرن که اسب های فوق‌العاده زیبایی را در خود جای داده و سردار جانش برای تک تک ساکنان آنجا در می‌رود آنقدر که شاید می‌شد تیتر بزنیم: چگونه با اسب‌ها صحبت کنیم!

از شما دعوت می‌کنیم که این مصاحبه جذاب و تماشایی را امشب ساعت 21 از آنتن تماشا کنید؛ مستندی کوتاه درباره سردار آزمون. سوپراستاری که مورینیو به موبایلش زنگ می‌زند.

دیدگاه‌ها