کد خبر : 1860764 | 02 دی 1401 ساعت 13:13 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

هنوز شکست مقابل کرواسی را باور نکرده‌ام

اولین حرف‌های کاپیتان برزیل: هنوز از قلبم خون می‌چکد

کاپیتان تیم ملی برزیل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره شرایطی که پس از ناکامی در جام جهانی تجربه می‌کند، صحبت کرد.

اولین حرف‌های کاپیتان برزیل: هنوز از قلبم خون می‌چکد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل به عنوان شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 قطر، وارد این رقابت‌ها شد اما در مرحله یک چهارم نهایی، در ضربات پنالتی مقابل کرواسی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت و در نهایت نیز این لیونل مسی بود که جام را بالای سر برد.

تیاگو سیلوا، کاپیتان تیم ملی برزیل، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «چند بار سعی کردم چیزی در مورد آنچه در این جام جهانی تجربه کردیم، بنویسم اما اعتراف می‌کنم که با این حذف، زجر کشیدیم و هنوز هم پذیرفتن و درک آن بسیار سخت است.

اول از همه خدا را شکر می‌کنم که خانواده‌، همسر، فرزندان و هم‌تیمی‌هایم هر روز در کنار من هستند و کمک می‌کنند تا زندگی کنم و در ادامه برای تحقق رویاهایم تلاش کنم.

زمانی که تصمیم گرفتم این حرفه را دنبال کنم، از نتایج آن آگاه بودم. بدون شک، همیشه به فکر پیروزی هستیم، اما شکست نیز بخشی از این حرفه است و برخی از ما پیشی می‌گیرند. نتیجه مسیر ما، باعث شد من و هم‌تیمی‌هایم و همچنین هواداران برزیلی با شرایط دشواری روبرو شویم و نمی‌دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

از مصاحبه‌های بعد از بازی با کرواسی تا امروز هنوز از قلبم خون می‌چکد اما بعد از گذشت چند روز مطمئن شدم که همه ما، بازیکنان، کادر مربیگری و کادرفنی، متعهدانه کار کردیم.

شاید من حق ندارم برای مدتی طولانی پشیمان باشم زیرا حتی در بهترین رویاهای کودکی‌ام هرگز فکر نمی‌کردم به اینجا برسم. حضور چهار جام جهانی و پوشیدن پیراهن بزرگترین تیم جهان و دفاع از دروازه این تیم؛ من نمی‌توانم غروری بزرگتر از این را در حرفه‌ام تصور کنم. من می‌گویم، این بزرگترین افتخار من است و همیشه خواهد بود!

همچنین از هوادارانی که همیشه از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. به حمایت و اعتقاد به تیم برزیل ادامه دهید؛ تیمی که در قلب من نیز باقی می‌ماند و در طول زندگی من، جایگاه ویژه‌ای دارد.»

دیدگاه‌ها