کد خبر : 1860786 | 02 دی 1401 ساعت 15:44 | 28.7K بازدید | 5 دیدگاه

یونایتد نگران لیساندرو: این آرژانتینی تجربه بدی داشت

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، در جام جهانی به ندرت به میدان فرستاده شد و رویهم‌رفته تجربه خوبی از حضور در این تورنمنت نداشت.

یونایتد نگران لیساندرو: این آرژانتینی تجربه بدی داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، امسال تابستان از آژاکس به این تیم پیوست و در نیمه اول فصل نمایش‌های درخشانی با پیراهن شیاطین سرخ داشت.

مارتینز به فهرست بیست و شش نفره آرژانتین برای شرکت در جام جهانی قطر دعوت شد ولی این جام جهانی برای او آنطور که انتظار می‌رفت سپری نشد. لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی‌سلسته، در قطر برای مرکز خط دفاعی‌اش بیشتر به کریستین رومرو و نیکلاس اوتامندی اعتماد کرد تا لیساندرو بخش اعظم تورنمنت را از روی نیمکت دنبال کند.

لیساندرو از هفت بازی آرژانتین در قطر تنها در دو بازی از ابتدا به میدان رفت و در سه بازی دیگر هم به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. از این گذشته، اسکالونی مرکز خط دفاعی تیمش را کاملا در اختیار رومرو و اوتامندی گذاشته بود و مارتینز زمانی که در زمین بود هم مجبور بود در پست غیر تخصصی‌اش، دفاع چپ، بازی کند.

1784244

با اینکه مارتینز در نهایت موفق شد در کنار سایر بازیکنان آرژانتین جام جهانی را بالای سر ببرد ولی پل پارکر، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید لیساندرو عصبانی و با روحیه نه چندان خوب به اولدترافورد برخواهد گشت. پارکر می‌گوید لیساندرو تجربه بدی از جام جهانی را پشت سر گذاشته و اریک تن‌هاخ باید برای شارژ روحی او فکری بکند.

مدافع سابق یونایتد گفت:" در قطر وقتی لیساندرو را می‌دیدم کاملا مشخص بود که نمی‌خواهد در دفاع چپ بازی کند. شک ندارم وقتی می‌دید اوتامندی به جایش بازی می‌کند عصبانی می‌شد. تصمیم به بازی دادن به اوتامندی به جای لیساندرو واقعا عجیب است. شک ندارم لیساندرو به شدت ناراحت است. او قهرمان جهان شده ولی در فینال بازی نکرده و این حس جالبی نیست. لیساندرو با یک مدال طلا و البته با تجربه‌ای بد به یونایتد برمی‌گردد و کادر فنی باید این را در نظر بگیرد".

دیدگاه‌ها