کد خبر : 1860789 | 02 دی 1401 ساعت 15:56 | 15.4K بازدید | 5 دیدگاه

رشفورد، برونو و ستاره‌های یونایتد در نقش بابانوئل

مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.

رشفورد، برونو و ستاره‌های یونایتد در نقش بابانوئل

به گزارش "ورزش سه"، کمک به بیماران بستری در بیمارستانهای شهر منچستر در آستانه کریسمس یکی از سنت‌های هر ساله باشگاه منچستریونایتد است. این سنت امسال هم ادامه داشت و چند نفر از ستاره‌های تیم مردان و زنان یونایتد با شرکت در این پروژه شخصا در روند آماده‌سازی هدیه‌ها فعالیت کردند.

1784247

تیم زنان منچستریونایتد با حضور در بیمارستان‌ها از بیماران عیادت کردند و ستاره‌های تیم مردان یونایتد هم با آماده‌سازی بسته‌های هدیه در این روند مشارکت داشتند. تصاویری که از دو ستاره یونایتد، مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، در حال مشارکت در پروژه خیریه منتشر شد با استقبال زیادی مواجه شده است. کریستین اریکسن، دانی فان دبیک و داوید دخیا هم از دیگر ستاره‌های حاضر در این برنامه بودند.

1784248
1784254

ستاره‌های یونایتد همچنین پیامهای ویدیویی خطاب به بیماران بستری پر کرده و آنها را به همراه بسته‌های هدیه به بیمارستان کودکان شهر فرستادند. در بسته‌های آماده‌شده توسط رشفورد و دیگر ستاره‌ها پیراهن‌های باشگاه، شال‌گردن و کلاه‌هایی با آرم منچستریونایتد قرار داده می‌شد.

هری مگوایر به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ درباره این پروژه خیریه با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت:" حمایت کردن از جامعه محلی برای ما بازیکنان و کادر فنی منچستریونایتد یکی از مهم‌ترین کارها است به خصوص حالا که نزدیک به کریسمس هستیم. آرزوی سلامتی داشتن و فرستادن بسته‌های هدیه به بیمارستان‌ها و خنده آوردن بر لب مردم برای ما در منچستریونایتد واقعا مهم و باارزش است".

1784250

دیدگاه‌ها