کد خبر : 1860800 | 02 دی 1401 ساعت 16:49 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

لوکاکو با گلزنی برگشت: برای اینتر می‌جنگم

گلزنی روملو لوکاکو برای اینتر در بازی دوستانه دیروز این تیم باعث شده رسانه‌های ایتالیایی به او بپردازند و بازگشتش به روزهای خوب را برای اینتر و سری آ اتفاقی مهم بدانند.

لوکاکو با گلزنی برگشت: برای اینتر می‌جنگم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو دیروز در جریان دیدار دوستانه اینتر مقابل رجینا موفق شد برای نراتزوری گلزنی کند. اینتر موفق شد این بازی را با پیروزی 2-0 پشت سر بگذارد.

بعد از عملکرد ضعیف بلژیک در جام جهانی قطر اینتر نگران بود مهاجم بلژیکی‌اش با مشکلات روحی به باشگاه برگردد ولی لوکاکو دیشب در مقابل رجینا گلزنی کرد تا نشان دهد نه تنها مصدومیت فیزیکی را کاملا پشت سر گذاشته بلکه با روحیه خوب می‌تواند با آغاز نیم‌فصل دوم در اختیار نراتزوری باشد.

1784270

رسانه‌های ایتالیایی هم از گلزنی مهاجم بلژیکی در دیدار دوستانه دیشب هیجان‌زده هستند. گاتزتا دلو اسپورت در گزارش این بازی با اشاره به عملکرد لوکاکو نوشت:" او گل زد و چند شوت در چارچوب زد. لبخندی که بر چهره روملو لوکاکو دیدیم خبر خوبی است. به نظر می‌رسد لوکاکوی قبلی دوباره برگشته است. تماشای این روملو هیجان‌انگیز است. نراتزوری خبری بهتر از این نمی‌توانست دریافت کند".

این روزنامه با اشاره به دشواری‌هایی که لوکاکو از آنها عبور کرده نوشت:" هر اتفاق بدی که فکرش را بکنید برای او افتاد. از مصدومیت ناحیه ران تا بازگشت و گلزنی در مقابل ویکتوریا پلژن و دوباره مصدوم شدن و در نهایت ناکامی با بلژیک در جام جهانی. برای همین بازی مقابل رجینا با اینکه دوستانه بود نشان داد او حالا همان لوکاکو سابق است که اینتر در دو بازی حساس آینده‌اش مقابل ساسولو و ناپولی به او نیاز خواهد داشت".

اما یک نگرانی همچنان وجود دارد. آیا لوکاکو از نظر بدنی کاملا آماده است؟ والتر زنگا می‌گوید این مهاجم 29ساله بلژیکی در نیم‌فصل اول عملا بازی نکرده و دقایق اندکی در میدان حضور داشته و در نتیجه بعید به نظر می‌رسد به سرعت بتواند به بازیکنی نود دقیقه‌ای تبدیل شود.

دیدگاه‌ها